| cinderellaindreams a întrebat:

Dau funda celui care imi povesteste cea mai amuzanta intimplare pe care a traito! Astept raspunsurile voastre...

5 răspunsuri:
| CastraveteMurat a răspuns:

Am mai zis asta dar e foarte amuzantă. rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor Știi, eram acasă și trebuia să merg la baie. rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor) Deci mă doare burta de râs. rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor rolling on the floor

| Musique a răspuns (pentru CastraveteMurat):

Stai; să râdem împreună! rolling on the floor)

| CautNume a răspuns (pentru CastraveteMurat):

rolling on the floorNu ma mai pot opri din raslaughinglaughingrolling on the floorrolling on the floorlaughinglaughingTrebuie sa scrii o carterolling on the floorlaughinglaughingrolling on the floor

| Foxie2 a răspuns:

Pai mie mi s-a intamplat laughing) ceva foarte amuzant rolling on the floor) ca nu mai pot de ras laughing) stai sa-ti ziclaughing) eram la laughing) si o venit unu cu laughing)))))))))))) rolling on the floor)) si o zis ca laughing) de atunci nu mai pot de = )))) Doamne cat de laughing) e laughing) rolling on the floor)
Sper ca te-am ajutat funda? puppy dog eyes

*Not*

| Lali67 a răspuns:

Paai, eram la un botez si aveam o roche fara bretele. Si eram la biserica cand un baiat a venit si mi-a tras rochia in jos rolling on the floor)))) din fericire aveam un pulover pe mine si nu a vazut nimeni nimic laughing