| MicutzaDragutza a întrebat:

Hei, va rog nu va mai bateti joc, si va rog ajutati-ma.Ieri m-am uitat la Bibi vrajitoarea, si am vazut ce vraji super face, va rog, va rog va rog va rog, sa imi puteti spune unde locuieste Bibi, va rog, in fiecare seara visez cum ea ma invata magie, cum ma imbratiseaza, si imi spune ca sunt cea mai buna eleva a ei, va rog spuneti-mi si mie unde locuieste, va rog, va rog va rog, prietenele mele spun ca ele stiu unde locuieste Bibi dar nu vor sa imi zica, va rog sa imi spuneti, va rog, vreau sa devin vrajitoare, chiar si magicieni din wewarli pleis au invatat vrajile de la ea, dar cand incerc sa fac o incantatie din magicieni din wewarli plais nu imi reuseste, va rog sa imi spuneti unde locuieste Bibi, va rog. E adevarat, ajutati-ma, imi trebuie si o bagheta.

29 răspunsuri:
| DudaYeah a răspuns:

:d eu stiu unde sta bibi!
locuieste in oradea, strada prostiei, nr. 3456 big grin
vezi ca are caine si muscawinking eu am invatat sa fac vraji de la ea big grin pacat ca nu merge si prin pc ca te-as face sa dispari din aceasta galaxie laughing urc-o pe mami in masina si du-te pana la ea acasa, o sa se bucure sa te vada laughing

| maryana5 a răspuns:

Bibi Blocksberg?! Copile revino-ti, este un desen animat! Nu e real.

| ĐoarUnPunctuleţ a răspuns:

Te crezi amuzantă?

| TwixulDrept a răspuns:

O sa-ti ruinez visele da asta e:
1.nu exista BIBI
2.prietenele tale sunt niste mincinoase si niste proaste.
3.magicieni din wewarli plais nu au invatat de la nimeni pentru. ca nici ei nu exista e doar un film
4. poti sa incerci pana maine cu intantatiile si toate prostiile tale
5.LASA-NE
6. cu asemenea copii retardati TPU-ul se duce pe apa sambetei

| Tequila a răspuns:

.__.



Te rugam sa verifici enuntul pe care l-ai scris si sa elimini majusculele care nu sunt necesare! Iti reamintim ca majuscula (litera mare), nu se foloseste decat pentru prima litera din propozitie, pentru numele proprii si acronime (de ex.: ONU, CFR, UEFA).