| MicutzaDragutza a întrebat:

Hei, va rog nu va mai bateti joc, si va rog ajutati-ma.Ieri m-am uitat la Bibi vrajitoarea, si am vazut ce vraji super face, va rog, va rog va rog va rog, sa imi puteti spune unde locuieste Bibi, va rog, in fiecare seara visez cum ea ma invata magie, cum ma imbratiseaza, si imi spune ca sunt cea mai buna eleva a ei, va rog spuneti-mi si mie unde locuieste, va rog, va rog va rog, prietenele mele spun ca ele stiu unde locuieste Bibi dar nu vor sa imi zica, va rog sa imi spuneti, va rog, vreau sa devin vrajitoare, chiar si magicieni din wewarli pleis au invatat vrajile de la ea, dar cand incerc sa fac o incantatie din magicieni din wewarli plais nu imi reuseste, va rog sa imi spuneti unde locuieste Bibi, va rog. E adevarat, ajutati-ma, imi trebuie si o bagheta.

29 răspunsuri:
| DudaYeah a răspuns:

:d eu stiu unde sta bibi!
locuieste in oradea, strada prostiei, nr. 3456 big grin
vezi ca are caine si muscawinking eu am invatat sa fac vraji de la ea big grin pacat ca nu merge si prin pc ca te-as face sa dispari din aceasta galaxie laughing urc-o pe mami in masina si du-te pana la ea acasa, o sa se bucure sa te vada laughing

| maryana5 a răspuns:

Bibi Blocksberg?! Copile revino-ti, este un desen animat! Nu e real.

| ĐoarUnPunctuleţ a răspuns:

Te crezi amuzantă?

| TwixulDrept a răspuns:

O sa-ti ruinez visele da asta e:
1.nu exista BIBI
2.prietenele tale sunt niste mincinoase si niste proaste.
3.magicieni din wewarli plais nu au invatat de la nimeni pentru. ca nici ei nu exista e doar un film
4. poti sa incerci pana maine cu intantatiile si toate prostiile tale
5.LASA-NE
6. cu asemenea copii retardati TPU-ul se duce pe apa sambetei

| Tequila a răspuns:

.__.



Te rugam sa verifici enuntul pe care l-ai scris si sa elimini majusculele care nu sunt necesare! Iti reamintim ca majuscula (litera mare), nu se foloseste decat pentru prima litera din propozitie, pentru numele proprii si acronime (de ex.: ONU, CFR, UEFA).

Enunturile scrise numai cu litere mari sunt deranjante, inestetice si mai putin lizibile, asa ca am aprecia daca ai folosi majuscula numai atunci cand este cazul!

Echipa TPU.ro si ceilalti utilizatori iti multumesc!

| SuperMagicSmile a răspuns:

Parca tu erai cu Hannah Montana.mda...

| DildăuPaispe a răspuns:

Copilo, ai 5 ani, nu?
1.E un desen animat.
2.Nu exista magie(probabil a existat da' acum nu mai exista). La Magicienii din Waverly Place(nu cum ai scris tu) magiile sunt facute pe calculator.
3.MAI CRESTI!

Răspuns utilizator avertizat
| bogdan14_5722 a răspuns:

Imi pare rau pentru tine, esti nebuna copilo, poate hanna montana exista ca o juca maili sairus, da bibi e un desen animat sau ce draq e ca nici nu stiu cine e da sigur e un desen animat. desenele animate nu sunt reale sunt cadre facute pe hartie care se deruleaza cu o viteza constanta pentru a prea ca totul se misca. bine acum sunt facute pe calculator, da iedda e ca esti nebuna pleaca draq de pe T/A si de pe TPU ca nu esti normala. asta nu e haz e prostie si nebunie

| bogdan14_5722 a răspuns:

Ce inseman sex sau fu tai: fu tai e tunci cand barbatul isi baga puta sculata in pasarica femeii, asa apar copii asa ai aparut si tu. Mai exista si suptul putei barbatului de catre femeie sau bagatul putzei in fundu femeii sau bagatul putzei intre tatele femeii. Atsa e sex sau fu tai. Stiu ca ti-am distrus copilaria dar tu ai cerut-o punand intrebarile astea de ca cat

| xElenaH a răspuns:

Prea multe deseneeee! ce oameni ticniti

Răspuns utilizator avertizat
| Georgiaanaa123 a răspuns:

Bibi locuieste in California nu te mint

| Georgix a răspuns:

...oh go on oh go on
Vorbim dupa ce te trezesti. acu` probabil ca faci nani... la varsta ta nu poti sa pierzi somnicul de la pranz!
oh go on oh go on

| FiveCuPepeneRosu a răspuns:

Esti cu capu'.nu exista asa ceva

| Ionut6999 a răspuns:

Copilo, tu nu esti normala, ai probleme la mansarda. Deci in primul rand e desen animat, iar vrajile nu-s reale sunt trucuri si iluzii iar magia din magicienii din weaverly place, nu te-ai gandit ca e pe calculator? fraiero? Dar bibi iti transmite asa: o vraja : ini mini trei cocosi sunt o vaca biciuita de mosi, spuneo asa si poate iti creste creierul, sau dati cu bagheta in cap pana iti mai creste iqul, ia-ti o viata, obsedato!

| Anonim200211 a răspuns:

Uite itispun adresa lu bibi este in Germania locuieste pe calea ferata adica in[tren]sau[tranvai] si acel[tren]sau[tranvai]se numeste nu exista bibi bloxber scuze ca te am facut sa crezi ca exista dar ea nu este un om ea este un desen animat numele desen animat iti si explica adica este oar un desen animat colorat pe o hartie si miscat cu o viteza supra normala care face sa para o iluzie optica

| Anonim200211 a răspuns:

Si nu am ziso cu vorma rea

Răspuns utilizator avertizat
| TheSkateluci4 a răspuns:

Bah nu va mai batheti cphu cu asta ca e in lumea ei acum viseaza ZzZzZ da nu ai ce sa le faci la astia cu capu in nori! ba copilu nu esti sanatoasa la cap nu intelegi ca nu exista,, BIBI'' sau ai 3 ani si nu sti ce sa faci si pui raspunsuri de iti moar pu**** in pantaloni daten pu**** si nu mai pune intrebara de copila proasta ce esti

| biscuit122 a răspuns:

In realitate bibi e o boschetara care traieste in ploiesi.Am vazut-o de multe ori.Si daca ii dai tigari te invata magie crede-ma e adevarat laughing))

| MicutzaDragutza explică:

Nu va mai bateti joc, Bibi e reala, spuneti-mi-a unde locuieste!

| vld27 a răspuns:

Lasa-ma sa-ti explic ceva:
1.Bibi si Hanah Montana nu exista.Hanah Montana este de fapt Miley Cyrus care are o peruca si este filmata iar la fel sunt si Oliver Lily etc... Iar Bibi este o imagine desenata care se misca.
2. Ma mir ca nai aflat inca in clasa a 3-a de asta dar asta-i adevarul.
3.Nu stiu de ce lumea de aici isi bate joc de tine si nu iti explica frumos si imi pare rau de asta.
4. Chiar daca Hanah si Bibi ar exista nu ar vorbi romana, vocile lor care le asculti la TV sunt vocile altor oameni din Romania.Hanah si Bibi(care nu exista)ar vorbi in engleza nu in romana

| Beatrice_Maria_1990 a răspuns (pentru vld27):

Si bibi bloxberg este jucat dfe o actrita i apoi carerele sunt aimate dar personajul in sine''vrajitoarea'' sunt de acor cu voi ca NU EXISTA

| Beatrice_Maria_1990 a răspuns:

Uite,bibi bolkbergnu exita! Este un desen animat si im ipare rau daca t ranesc dar este doar rodul imaginatiei unor omani.
Magicienii din Warbely Plce este deffapt un serial in care niste actori{Selena gomez, David Harie, J.T.Austin} jocaca dar trucrile magice sunt niste shemecherii facute pe calculator si instrumesnte specilae.Magia nu exista, cum nu exista nicici Mos Craciun...
Fara suoparare acuma

| BibiBlocksbergVrajitoarea a răspuns:

Eu sunt Bibi si locuiesc pentru putin timp la Paris, dar dupa voi merge la tine acasa. Te rog spune-mi unde locuiesti!

| Tunsu_Serban-Dumitru_1998 a răspuns:

Bibi e reala locuieste in iacobeni Suceva Str Republicii nr 82 du-te pana la ea

| laurentiu456 a răspuns:

MicutzaDragutza: bibi Blocksberg este un desen creat de kiddinx in berlin in Germania daca vrei sa vizitezi studiourile du-te in berlin germany si daca stie vreun parinte germana poate o sa gaseasca studiourile kiddinx.Acolo o fost creata bibi blocksberg.acolo este si o actrita care are vocea lui bibi. sper ca ti-am fost de ajutor. happy

Întrebări recente