Nu este nici un apropo la Dl Inginer (si eu sunt inginera)
Stiti care este asemanarea dintre un caine si un inginer?
- Amandoi au priviri inteligente dar, nu stiu sa se exprime.
- iti place sa fii mangaiata?
- sa fii atinsa?
- sa fii pipaita?
- sa fii incinsa?
-Iti place sa simti respiratia celuilalt langa urechea ta?
Sau poate pe gat ori pe fata?
- iti place sa incerci pozitii noi?
- sa incepi rece si sa sfarsesti fierbinte si transpirata?
RATB... cu noi fanteziile tale devin realitate.
Incearca-ne! 30 de zile alaturi de noi, la un pret ce sfideaza concurenta!
Iarna - ger cumplit. Parintii lui Ionel vor sa faca sex, ca atare il expediaza in balcon cu sarcina de a anunta cand trece un om cu capul descoperit, moment in care va fi recompensat cu 10 lei. Dupa cateva minute Ionel striga - unu!
Tatal zice - foarte bine - continua!
Dupa alte cateva minute striga - inca unul - tatal din nou - foarte bina, continua!
Dupa alte cateva minute Ionel ii anunta
- Dragii mei parinti, va costa cam mult partida asta de sex.
Tatal intrigat - ce?
Ionel - trece o inmormantare!
Super, mi-a placut!
sotul vine acasa f tarziu si ca sa nu-l certe sotia, se gandeste sa-i faca o partida de sex oral. Se furiseaza in dormitor, se baga sub plapuma si trece la treaba. Dupa ce termina problema merge la baie si ramane perplex cand o vede pe sotia sa iesind din baie.
- Tu cum ai ajuns aici? striga el...
- Nu mai striga ca o trezesti pe mama!
*Era odata un print frumos, bogat si destept. Avea insa si un defect, era timid. Printul era indragostit de o printesa foarte frumoasa. Nu stia cum sa ii spuna ca o iubeste.Se gandeste si isi spune: "O invit diseara la o plimbare calare sub clar de luna, imi vopsesc inainte un sfert din cal in verde, iar cand ma va intreba de ce mi-am vopsit calul in verde ii voi spune: nu conteaza, important e ca te iubesc."