anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sa trecem la masini. I-am schimbat toate arcurile si telescoapele.Arcuri duble. I-am schimbat cutia de viteze si toata bucseraia, i-am facut motorul beton cu miinile mele si ca garantie la toate m-a oprit RAR-ul. S-au tot invirtit in jurul ei dar au ridicat din umeri. O sa ma intrebati pentru ce le-am facut pe toate. Dacia break, masina de safari in Romania. Aveti idee cum e sa mergi cu 120km/h pe drum de tara sau sosea pietruita? E incredibil credeti-ma.

7 răspunsuri:
| hominid dreak a răspuns:

Ai uitat sa modifici frana de mana, e cel mai important, ca daca iti vine sa pui frana, trebuie sa te tina, frate.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Kornel, daca i-am schimbat atitea si am trecut si de rar fara probleme cind astia cauta sa scoata toate daciile din circuit iti poti da seama si singur.

| Roby67 a răspuns:

Dar de ce ai schimbat atatea? Puteai sa schimbi numai piesa aia care se afla intre cele doua numere de inmatricularewinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Roby, 67, piesa aia apartine nevestemi-i sau lui fiucior-miu.Eu tot invechit sunt dar vreau inaintat

| georgesur a răspuns:

Roby67 are dreptate ai uitat sa inlocuiesti ce era esential!
PS-Pentru comparatie incearca si un Suzuky Samurai (benzinara, aceeasi cilindree, generatie 80)

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ma tu esti dac? sau roman?

| tarziu a răspuns:

Cea mai importanta piesa e intre scaun si volan. Si daca tot ai zis de viteza, orice curba se poate lua cu dacia la 120 la ora, unele doar o data!