Trebuie sa dau teza :O O.o
Si tu? Scoala asta
Eu habar nu aveam ca trebuie sa dau vreo teza la info.
LOL. Esti a 9-a? Vectorii aia mi-au mancat zilele la timpul respectiv. =]]
Cum sunt profesorii tai? Delasatori? Buni? Nebuni? Exigenti?
Eu am unul mai chel, asa... Ne intreaba cand sa dam teza. Acum regretam ca am vrut-o dupa vacanta.
Am cate un profesor care face parte din fiecare "categorie" pe care ai zis-o. Profu' de bio' e cel mai "special" dintre toti E gay {Nu glumesc...Se mozoleste cu barbatii }
WTF. In clipa asta... chiar daca nu se vede... ma inchin.
La mine proful de logica din clasa a 9-a era cel mai special. Avea niste teorii smechere despre suflet, lumina si intuneric. Daca l-ai vedea prin scoala... zici ca e President Snow din Hunger Games.
http://static2.hypable.com/......t-snow.jpg
Apropo, uitasem... ewwww. Totusi, apreciez ca ai folosit un termen cute;)
Cica "mozoleste". Pai si de unde stii?
Asa si niste colegi au zis ca proful de religie e "Gizaz" dar nu stiu ce sa cred =))
L-am vazut... (nu doar eu)Toata scoala stie asta Si mai vine cateodata un domn' la scoala si se tin de mana
Nu e singurul specimen pe care il cunosc Mai e si fosta mea diriginta (Profesoara de religie) Care dansa (acum nu mai stiu daca mai face asta) la bara prin cluburi Si la mine profu' de romana zici ca preda istorie
Well,asta este scarbos... Oare el e fetita sau?
Ar putea fi fetita {De ce nu} {Am un coleg sarmanu' de el si mereu cand facem bio' doar pe el il lasa sa raspunda si in general baietii, iar pe fete doar cand nu stiu baietii Creca il place LoL
;( Un moment de reculegere pentru colegul tau...
La mine e putin altfel... eu ridic mana ca sa scape colegii si dupa tot ei comenteaza.
Eu ma gandandesc la mare stand pe spate parca aud valurile...
Off, cred ca o sa ma plimb putin prin padure
Iar apoi o sa ma apuc de tema la mate, poroiectele la tic, invatat la info si la romana (
No E prea roz O ador
Cu picățele