Vreau sa plec cu trenul si din pacate nu am facut legitimatie CFR. trebuie sa mentionez ca sunt student.Si as vrea sa va intreb e posibil o reducere pe bilet doar cu carnetul de student si fara...? (mai mult)
Cum pot ajunge in Aubagne, Franta?
Ce bancuri stiti?
Cu cat timp trebuie sa fiu la aeroport inainte de ora de plecare de pe bilet?
Știți ce modalități de transport am de la aeroportul Otopeni si pana la Gara de Nord? Nu sunt din Buc si nu vreau sa m-a trezesc cu 100 lei la taxi.
Cum este in China? O sa ma mut peste 2 saptamani in china cu parintii mei in orasul beijing..cum este acolo? a mai fost cineva?
Se lucreaza a doua si a treia zi de Craciun? In special pe microbuze. Vreau sa stiu urgent. Funda :)
Are careva idee de vreun site de transport international spre Munchen cu plecarea de la Constanta? am nevoie urgenta de raspuns :( Dau funda :D
Daca dai cei 100 de euro examenul pentru permisul auto si pici orasul instructoru trebuie sa iti inapoieze banii? si daca nu ti-i inapoiaza te poti duce la politie sa declari? rezolvi ceva!?
Cand o sa ninga si la noi?
am o intrebare : unde as putea gasi si eu urmatoarele capitole : 1.Identificarea tacticilor standard de negociere 2.Stabilirea celor mai bune alternative a unu acord negociat. imi trebuie...? (mai mult)
Buna TPU Trebuie sa ajung in weekend in Bucuresti. Stau doar 2 nopti si am tot cautat cazare. Am decis sa incerc si o garsoniera in regim hotelielir. Am gasit aici : http://www.rocazare.ro/. Am ceva...? (mai mult)
în cât pică la turci, ziua de crăciun? :o3
Vara aceasta neaparat vreau sa plec cu Work and Travel in USA. Ma gandeam la Ocean City. as fii foarte recunoscator daca as primi de la voi niste "Tips & Tricks" legate de cazari, job- uri,...? (mai mult)
TPU! Sper ca ma puteti ajuta. Vreau sa plec intr- o vacanta in iarna asta, dar intr- un loc exotic, la mare. Ce imi puteti recomanda ca pentru o persoana sa coste pana la 400 de Euro. Multumesc!...? (mai mult)