Bună! Nu știți ceva site- uri de închiriat cabane pentru revelion? Sau dacă sunteți din Caraș Severin nu știți unde putem găsi cabane sau pensiuni de închiriat (doar pentru noi) pentru noaptea...? (mai mult)
Salut. Ce ar fi de vizitat interesant in Budapesta? Nu imi trimiteti link-uri, doar ce ati vizitat personal si v-a placut. Si in afara de biserici, manastiri, cetăți. Mersi
Dacă sunt elev de ce am nevoie ca să merg cu trenul? Pana acum știu ca trebuia sa am carnetul vizat dar acum ce trebuie după toate programele astea schimbate?
Salut. De ce la unele camere de hotel se spune,, studio"? Mersi.
Salut! Îmi spuneți și mie niste roof topuri interesante in București, ceva acoperit dar nu în restaurant gen Lineea? Mulțumesc!
Salut. Stiti careva care sunt noile reguli de anul acesta referitoare la ce poate contine bagajul de mână care il duci cu tine in avion? Mersii
In afară de o plimbare pe jos prin oraș ce mai pot face seara in Chișinău?
Buna, TPU! E vreo varsta minima pentru a sta la hotel? De asemenea, pot sa stea 3 oameni intr- o camera de 2 persoane si unul sa doarma eventual pe o saltea goonflabila cu cearceaf peste ea? Nu stiu ...? (mai mult)
Pe lângă bagajul de mâna (o poșeta sau un rucsa) ce vine pus jos la picioare, poți sa îți duci și un troler mic ce vine pus in cabina de deasupra capului? Wizzair e compania. Bilet simplu,...? (mai mult)
Buna, TPU. Am calatorit cu avionul doar cu familia mea si asta pana sa implinesc 18 ani. Dupa ce am trecut de 18 ani, pe cont propriu nu am avut ocazia sa merg niciodata cu avionul. Pana acum, cand ...? (mai mult)
Buna dimineata. Am si eu o intrebare. Daca vreau sa merg cu avionul in Olanda ...imi trebuie pasaport? Nu am mers niciodata in alta tara. Multumesc frumos!
Oare cat te costa o călătorie în Maldive timp de o luna cu tot cu bilet?
Salut, am voie cu lanterna tactica in bagajul de mana in avion? Acumulatorul are 3100 mAh.
Salut. Stiti careva, am voie sa duc in bagajul de mâna in avion o cutie de viermi vii? Mersi