Pot pleca cu programul work and travel dacă sunt studenta la Academia de politie?
Wizz air.Am achiziționat 2 bilete de avion dus- intors pentru mine si partenerul meu. Am primit mail cu 1 bilet de avion unde erau trecute numele noastre, ale amandorura. Intrebarea este: Trebuie...? (mai mult)
care oras dintre Craiova si Constanta este mai frumos?
Exista vreo diferenta intre locurile din avioanele low- cost si cele de linie? Am zburat cu Ryanair acum cateva zile si cu toate ca de data aia m- au "iertat", mi- au zis ca e nevoie sa imi cumpar 2 locuri...? (mai mult)
O sa zbor duminica cu Ryanair. Doresc sa ma duc cu un ghiozdan 45x38x9cm. Am voie cu asa ceva?
Tocmai ce mi- am rezervat un hotel pentru concediu pe Booking. Anul trecut am facut o rezervare tot pe Booking si m- am prezentat la hotel cu toata confirmare rezervări scoasă la xerox. Dar...? (mai mult)
Intrebare pentru cei din Targu Neamt. Exista autobuze sau microbuze care sa mearga din Targu Neamt pana in Agapia si invers, din Agapia in Targu Neamt? Daca da, cam la ce intervale de timp circula? ...? (mai mult)
Vreau sa plec la mare cu niste prieteni,problema e urmatoarea:daca vreau sa merg cu trenul, trebuie sa cumpar biletele din timp?(pentru a prinde locuri "pe scaun")
Pentru cei din Oradea, Stie cineva de unde se poate lua un autobuz/microbuz din Oradea spre Bors? Si la ce ore circula?
Salut, dacă esti cazat la un hotel și mai chemi pe cineva în cameră trebuie să plătești?
Cat costa o vacanta în Grecia avion+hotel orientativ? Intrebare pentru cei care au fost acolo
Ați fost in USA? Ati obținut greu viza? Ce v-a întrebat la interviu?
in august plec la Geoagiu-Băi,as vrea sa stiu ce as mai putea vizita in acea zona, in afara de Cascada Clocota, Grota Haiducilor si Castrul roman Germisara.DAU FUNDA!
Bună ziua, TPU! Este cineva în comunitate care a fost cazat în Eforie Nord la hotel Belvedere și îmi poate da informații despre condiții? Mulțumesc!