Cum ajung de la Basarab până la Grădina Botanică mai ușor? (P.S. Ce-ar mai fi de vizitat prin zonă.)
Stii cumva daca cu Austrian Airlines daca ai 14 ani poti zbura singur? Am citit ca unele companii nu te lasa, altele au ceva restrictii si altele te considera adult. Si ar mai fi inca o intrebare,...? (mai mult)
Salut,stie cineva daca mai este deschis Transfagarasanul? Si cand il inchid?
Care tara vi se pare mai buna de emigrat, Suedia sau Finlanda? Criterile ar fi urmatoarele: 1:cat de primitori sunt oamenii cu romanii harnici care nu fura ...? (mai mult)
Ce stiti voi despre agentiile de turism?
Salut, sunt elev in clasa 11 si am hotarat impreuna cu clasa sa mergem intr- o excursie, tinta noastra este Brasov, asa ca as dori niste indicatii, niste locuri frumoase de vizitat, si in special daca...? (mai mult)
In vara as vrea sa merg in Los Angeles dar imi trebuie mo viza. Cum pot face rost de una? Adica stiu cum dar nu calumea iar ce am vazut eu costa foarte mult pe bani noi. La ambasada se platesteste...? (mai mult)
Salut, știe cineva dacă trebuie să ai 18 ani pentru a lua o cameră de hotel pentru o noapte? Dacă da, există excepții în București? Mersi mult!
Este prima data cand ma cazez la un hotel si am nevoie sa stiu daca pretul "pe noapte" este fix pe noapte sau pe 24h? ex: Camera SINGLE : 80 lei/noapte Camera DUBLA: 95 lei/noapte Adica, m- as ...? (mai mult)
Stie cineva daca pot avea incredere sa rezerv un bilet de avion dupa Vola.ro si daca exista vreun risc la primirea biletelor prin e-mail...dau funda multumesc mult
trebuie sa ajung la Universitatea Spiru Haret care, din cate am inteles e undeva langa Banca Nationala ma puteti ajuta cu o adresa? MULTUMESC
Daca ma cazez la hotel si parasesc camera cateva minute/ore, sunt nevoit sa las cheia la receptie sau o pot lua cu mine?
Eu cu iubitul meu vrem sa ne plimbam, sa vizitam locuri frumoase si intreresante! Oferiti-mi, va rog, o lista cu cele mai frumoase lucruri de vazut in Romania.Multumesc frumos!