Daca ai platit deja, atunci poti vinde si schimbi numele la cel care va pleca in locul tau.
Daca rezervarea nu este inca platita, atunci n-ai ce vinde, dar tot poti schimba numele la altcineva.
Pe booking nu îi interesează cine merge la hotel, doar să se prezinte cineva, altfel ți se aplică politica pentru „no show" cu care ai fost de acord în momentul în care ai făcut rezervarea.
Dacă rezervarea e nerambursabilă (indiferent că ai plătit sau nu în avans), ai pierdut oricum banii; singura ta soluție este să oferi altcuiva locul tău și mai recuperezi ceva.
Dacă e o rezervare care poate fi anulată gratuit, și mai ești încă în perioada în care acst lucru e posibil, anuleaz-o! E cel mai simplu pentru tine. Dacă nu o anulezi (sau ai depășit limita de timp în care puteai face asta gratis), se aplică varianta de mai sus: încearcă să „vinzi" altcuiva sejurul.
anonim_4396 întreabă: