Buna. Ai luat biletele online sau direct de la agentie? Daca le-ai luat online trebuie sa citesti la ei pe site partea de "termeni si conditii", sa vezi exact ce este stipulat acolo, cu cat timp inainte de data plecarii au voie sa modifice orarul si in ce conditii iti poti cere banii inapoi daca nu esti de acord. Daca l-ai luat de la ghiseu, acelasi lucru este scris intr-un contract pe care ti l-a dat. Intr-un fel este normal ca orarele de zbor sa se mai modifice pentru ca motivele sunt diverse si nu tin intotdeauna de compania aeriana insa la fel de normal ar fi sa existe si optiunea de a renunta sau a reprograma zborul. Cat despre check in, acesta il poti face la aeroport sau direct pe site-ul lor si atunci achiti doar jumatate. Ai grija ca sunt foarte stricti in ceea ce priveste bagajele si mai ales pe cele de mana. Nu permit depasirea unui anumit volum. Multa bafta.
Buna! eu mereu calatoresc cu wizzair este o companie foarte buna, si nu este ceva neobisnuit sa se amane un zbor sau sa aiba intarzieri etc.multe companii aeriene au "probleme" de genul acesta, mai exact toate.pana acum cu wizzair nu am avut probleme niciodata si sper sa nu am eu plec pe 14 iul si abia astept,din moment ce au anuntat prin mail din timp problema este totul in regula,plus ca se presupune ca este de datoria noastra sa ne informam din timp si chiar in apropiere despre plecare, mie imi este ceva neclar nu stiu acum cu Check-in-ul, pe bilet scrie ca se face in aeroport dar mai nou am citit undeva ca nu mai este gratis se plateste o taxa de 10 euro...nu stii cat este de adv? si mai exact unde se plateste la primul control? unde dai bagajul de bord?
Anisia3322 întreabă:
Norvegia22 întreabă:
Zana5512 întreabă: