Salut!
Da, am fost eu acum 2 ani
Foarte profi, recomand
Gasesti ofertele lor pentru Egipt aici
https://christiantour.ro/sejur-oferte-vacante/egipt
Gasesti multe pareri pe internet despre ei. Nu stiu ce sa zic, dar iti dau niste linkuri sa citesti opiniile oamenilor.
https://www.princesstravel.ro/......a-licenta/
https://christiantour.ro/blog/tag/pareri-christian-tour/
http://invacante.ro/vacanta-nu-christian-tour/
https://forum.softpedia.com/topic/879767-fara-christian-tour/
Mult succes!
Salut!
Da, am fost eu acum 2 ani.
Foarte profi, recomand!
Gasesti ofertele lor pentru Egipt aici:
https://christiantour.ro/sejur-oferte-vacante/egipt
Eu sunt tare dezamagita de Christian Tour. Desi as spune ca vina imi apartine. Naivitatea si increderea mea intr-o companie ca si Christian Tour.
Am cumparat o excursie in Egipt in decembrie pentru iulie. 2 femei cu 2 copii de 7 si 9 ani. Am ales Egipt deoarece cursele de avion erau la ore normale ( in Turcia era plecarea spre casa la 6 dimineata, ceea ce insemna ca ne-ar fi dus la 4 in aeroport - 2 femei cu 2 copii cu bagaje la 4 dimineata intr-un aeroport... am zis ca nu riscam ).
Ca atare am cumparat biletele... Le-am platit integral, conform contractului. Fara intarzieri, fara discutii.
Pe la mijlocul lui iunie, prietena mea merge la agentie ( sa plateasca ultima transa ) si primeste biletele de avion. Nu ne-am uitat nici una din noi pe ele. Agenta nu ne-a comunicat cum ca s-ar fi schimbat orele de zbor, asa ca nici nu ne-am gandit sa ne uitam.
Pe la sfarsitul lui iunie( adica ultima miercuri din luna ), tot prietena mea merge pe la agentie ca sa primeasca o oferta pentru sora ei, care s-a gandit sa vina cu noi. Printre altele, agenta ii inmaneaza alte bilete de avion, de data asta comunicandu-i ca s-a schimbat orarul de zbor.
Atunci am inceput sa ne uitam.
1. Plecarea din Oradea este la ora 8 seara. Ceea ce inseamna ca ajungem in camera cel mai devreme la 1 noaptea... Fara cina, ca doar la ora aia... Si chiar daca hotelul ne-ar da, cum sa mananci la 1 noaptea?
2. Plecarea din Egipt este la 1 la pranz si ajungem la 8 seara. Se pare ca este o escala intre timp. Cu tot cu transferuri, inseamna vreo 8 ore de drum... Copii nemancati de la micul dejun.
3. Compania aeriana pentru care erau biletele era o companie de care nu am auzit in viata mea... AMC Airlines. Caut pe net, au 6 avioane de toate. Caut ceva ratinguri despre aceasta companie pe https://www.airlineratings.com/safety-rating-tool/. Nu exista acolo.
4 Intru pe site-ul Christian Tour, in oferta : Blue air cu orele primite la inceputul lui Iunie, care atunci observ ca nu mai erau cele din oferta initiala, dar nu erau chiar atat de catastrofale ca si cele de acum.
5. Merg la agentie. Incerc sa le spun nemultumirile mele. Agenta imi spune ca pot sa cumpar mancare copiilor din aeroport. Serios acum?
6. Scriu o sesizare pe adresa de mail : relatii clienti. In care le explic ca modificarile de orar zbor, itinerariu si campania aeriana ma nemultumesc profund, ca nu mai doresc aceasta excursie si ca le cer sa-mi ofere ceva la acelasi nivel de cazare si masa catre o alta destinatie.
Mi se raspunde foarte prompt ( dupa 3 ore ), cum ca :
"Conform contractului cadru de comercializare a pachetelor de servicii turistice, agentia de turism organizatoare poate modifica in mod unilateral si alte clauze ale contractului privind pachetul de servicii de calatorie decat cele legate de pret, atunci cand modificarea este nesemnificativa si calatorul a fost informat in scris cu privire la modificare."
Si aici eu spun : schimbarea nu este deloc nesemnificativa pentru noi. Informarea in scris se numesc bilete date in mana printr-o conjunctura in care prietena mea a intrat in agentie?
"Va mentionam faptul ca orarul de zbor sau compania aeriana ce opereaza zborul nu reprezinta caracteristici principale ale pachetului de servicii turistice, iar modificarea acestora nu-i ofera turistului posibilitatea de a inceta contractul fara a plati agentiei de turism organizatoare o penalitate adecvata si justificabila."
Poate eu sunt mai cu pretentie, dar pentru mine modul cum ajung in locatia de vacanta este o caracteristica importanta in alegerea pachetului. Totusi i-am intrebat care este penalizarea. Inca astept raspunsul, pe care nu l-am primit. Conform contract, daca renunt in mai putin de 16 zile ( ceea ce este cazul azi ), penalitatea este 100%. Adica nu recuperez nimic. Doar ca eu renunt din cauza unor modificari care s-au intamplat in ultimele 16 zile...
Si ceea ce m-a suparat enorm este faptul ca au terminat e-mailul cu cuvintele :
"Va mentionam faptul ca dumneavoastra veti beneficia in continuare de toate serviciile de transport cu avionul, transfer, cazare si masa incluse in pachetul turistic."
Ce e de mentionat in asta? Mi-am achitat toate obligatiile de client. De ce nu as beneficia de ceea ce am platit?
In momentul de fata, mi-e groaza de plecarea in concediu [pe care am asteptat-o un an de zile si pentru care am strans banii un an intreg. Sunt enervata ca platesc o gramada de bani ca sa-mi chinui copilul in astfel de conditii de zbor. Sunt frustrata si umilita de faptul ca am avut incredere in acest operator turistic si nu pot sa fac altceva decat sa scriu pe un forum...
NICIODATA nu voi mai alege Christian Tour si NICIODATA nu voi recomanda.
Parerile personale sunt generate de experiente personale. Ceea ce am scris aici, este parerea mea si experienta mea cu Christian Tour.
Ps. Oare sa fac sesizare la ANPC? Pentru faptul ca nu am fost informati corect de modificari? Oare are rost? Sau doar imi voi mari frustrarea?
Adesim întreabă:
Marryy1187 întreabă: