Nu iti face absolut nicio grija. Nu lucrez la Eximtur insa sunt agent de turism si stiu perfect procedura in astfel de cazuri. Voucherul il vei primi in aeroport de la un delegat al agentiei pentru ca acestea se tiparesc cu foarte putin timp inainte de plecare. Orarul de zbor nu poate fi stabilit de catre compania aeriana decat cu 2-3 zile inainte pentru ca este un charter si programarea acestui orar depinde de conducerea aeroportului unde prioritate au cursele de linie ale diferitor companii care platesc bani mult mai multi pentru a cumpara culoarele de zbor. Tot din acest motiv nu sunt tiparite nici voucherele din vreme. Asadar, aeroportul gaseste un interval de timp care sa nu le afecteze lor zborurile regulate si anunta mai departe la compania aeriana, care la randul ei anunta la agentie si agentia te anunta pe tine. Daca ti-ar comunica orarul de zbor cu 2 luni inainte, fi sigura ca acesta s-ar modifica de 30 de ori si pana la urma tot cu 2-3-4 zile inainte il vei stii pe cel corect. Cat despre schimbarea companiei nu stiu ce sa-ti spun pentru ca cel mai probabil sunt niste chestiuni interne insa Taromul nu este tocmai o companie de lepadat. Multi prefera Taromul in detrimentul altor companii.
Cel mai bine este sa sunati si sa le cereti detalii si sa 'va plangeti' de seriozitatea lor. Sunteti client ar trebui sa fiti tratata ca atare.
Tzigaret întreabă:
LondonezuCristi întreabă: