Booking e o variantă, dar cred că e cam scumpă pentru început.
La noi, foarte mulți turiști folosesc s@itul pe care eu în glumă l-am botezat „tristinfo" = turistinfo.ro; nu știu ce costuri au, dar probabil sunt mai rezonabile.
Facebook e de asemenea o metodă ok, mulți pun anunțuri pe OLX, dar sincer, eu unul nu m-aș caza la o unitate care își face reclamă acolo. Nu de alta, dar sunt sigur că mai mult de 80% sunt precum cei care pe vremuri stăteau cu cheile pe marginea străzii la Eforie... Adică fără nicio certificare, autorizare etc.
Și o altă metodă foarte bună de promovare este „by word of mouth" - de la om la om, prin platforme gen Tripadvisor sau la noi AmFostAcolo.ro unde foști turiști scriu impresiile lor despre cazarea respectivă. Și sigur vor scrie de bine, mai ales dacă îi „îndemni" s-o facă prin oferte de genul „dacă scrii acolo (nu musai de bine! dar numai așa se pot îmbunătăți serviciile), la un viitor sejur ai 10% reducere, sau o noapte gratis dacă stai mai mult de 3 nopți etc."
Trebuie să combini cel puțin două astfel de metode, ca să ai o eficiență cât mai mare.
Să îți faci o pagina de Facebook și să plătești pentru 10-15 euro pentru 2-4 săptămâni, astfel vei primi like-uri, urmăritori cât și mesaje pe privat de la viitorii turiști.
Apoi o înscri si pe booking.com, airbnb.com
Booking. Spre exemplu eu f rar ma cazez la unitati care nu au reviews pe booking
Booking (eu il folosesc oriunde calatoresc), pin pe Google maps si AirBnB.
LondonezuCristi întreabă: