BlueAir a dat faliment de ani buni...
Si cand erau erau mult mai punctuali ca wizz
Totul ține de noroc.
Nu e nimic sigur când vine vorba despre zboruri.
Nu ai de unde ști când cumperi biletul că fix în ziua când ai zborul de întoarcere, ninge cu spume și avionul trebuie să aștepte eliberarea pistei, dejivrarea etc. Iar dacă așteaptă prea mult, o nouă dejivrare etc.
Și alte condiții care nu au nicio legătură cu compania de transport aerian.
Îmi pare rău totuși pentru asta! Toată lumea estima ca WizzAir se va duce prima
Mai exista BlueAir? Ca erau băgați în cacao peste cap! *( datorii ) Ŵizz este prăpăd! Întârzierile se datorează multor condiții independente de voința companiilor :
# trafic aerian uneori aglomerat
#condiții meteo nefavorabile la decolare, în timpul zborului sau la aterizare
#greve ale personalului din aeroporturi sau personal ATC *( Control trafic aerian )
#atacuri cibernetice la sistemele IT din aeroporturi *( procesare bagaje & ceck -in )
Multă lume este frustrata de întârzieri dar în aviație SIGURANTA avionului și a pasagerilor sunt pe primul plan!
Mai adăugăm și nesimțirea din managementul unor companii și la serviciul Costumer Service!
Cred va va dispărea și WizzAir cât de curând
Crezi greșit. Nu au motive sa dispara, cifrele de rulaj ale companiei sunt binișor pe plus (adica au câștig).
Avem la fel de mare nevoie de Wizz și Ryanair, la fel cum ei au nevoie de clienți.
Companiile germane și austriece care mai activează prin zona sunt chiar și de 2- 3 ori mai scumpe, și au servicii cu doar 10% mai bune (în traducere, nu ar avea călători, pentru ca marea majoritate nu au 400 euro pentru un bilet, și ar da faliment ei, ăștia scumpi).
Pentru cunoștințele tale generale, și acelea au întârzieri, și când e nevoie, chiar anulează zborul, sau îl amâna pe alta zi.
Ca să nu ajungă personalul și călătorii la Știrile de la Ora 5, într-o fraza ce începe cu: "Tragedie fără margini cu 220 de morți la compania Wizzair... "
Înțeleg, te deranjează ca întârzie.
Si pe mine.
Dar dacă ai avea bunăvoința sa citești și sa te informezi din domeniul aviației,
Ai înțelege ca:
- piloții își risca viata lor, a celor câteva însoțitoare de bord, și pe a tuturor pasagerilor, dacă nu respecta întocmai regulile și nu acționează în concordanta cu condițiile meteo.
Când e ceata sau nori, sau nu ai vizibilitate, e extrem de periculos sa decolezi. La fel când vântul bate din lateral sau din fața, cu mai mult de 10-12 noduri.
Știi ca unul dintre cele mai vestite accidente de avion s-a produs chiar pe aeroport, la decolare, din cauza cetzii? (tenerife 1977)
Alteori nu pleacă la timp, pentru ca se mai defectează câte o piesă și la păsările acelea, și trebuie sa fie totul inspectat, verificat, reparat, decât sa primești erori roșii în ecranul de bord când te afli la 9-12km deasupra pământului. (ultimul meu zbor asa a fost, 2 ore întârziere din cauza unei defecțiuni)
Atunci zboara cu companii de linie si nu low cost.
BlueAir nu mai exista din 2022, dar problemele lor au început cu mult timp înainte.
Din cauza "seriozitatii" și atitudinii Pro-client în primul rand, și a unui management extrem de prost, au acumulat datorii uriașe în toate părțile, în special la Statul Roman, care le-a oferit împrumuturi, în speranța ca ii salvează. Nici gând, s-au înfundat tot mai rău.
Au ales sa închidă rute profitabile, au făcut investiții masive în orașe unde aveau foarte putini clienți, și alte alegeri "inteligente" de felul asta, care le-au speriat și deznadajduit clienții, sponsorii, investitorii, asociații.
O companie aeriana nu e doar ce vezi tu când mergi în aeroport și te urci în avion.
Si când e ceata afara sau alte probleme de natură meteo, sau au probleme tehnice, nici o companie nu își ridica avionul de la sol, fie ea BlueAir, Wizz, Delta, Lufthansa, Ryan...
E mult prea periculos și în industria asta doar asa mai poți respira și mâine, dacă îți iei azi toate masurile de precauție sa nu pupi pamantul cu forțe de 3G (din cauza greutății, accelerația unui avion care nu mai poate fi controlat, e uriașă, și nu mai rămâne nici praful din el. Noroc ca unele se mai pot controla parțial în timp ce se prabusesc, și în acele cazuri, avionul nu se face harcea parca, și poate mai scăpa câțiva cu viata ).
cristianzgz3 întreabă:
cristianzgz3 întreabă:
Anonim99521 întreabă: