Unele pensiuni au optiunea de returnarea a banilor cu cel putin 48 ore inainte sau mai mult. Numai cei de la pensiune te pot ajuta.
Apropo! Exista prevederea legala sa poata retine avansul cu unele cheltuieli. Uite: https://lege5.ro/......uristice/2
Daca ai trimis banii intr-un cont personal (asa fac majoritatea milogilor de patroni), adio!
Vorbeste cu ei, ca noi nu avem de unde sa stim ce au ei mentionat pe site, daca dau banii inapoi sau este riscul tau.
Este frumos ce faci? Daca ai platit cazarea de ce te razgîndesti acum si vrei banii inapoi? Gindeste te daca erai tu proprietarul pensiunii si venea o clienta ca tine care a rezervat o cazare si in ultimul moment se razgindeste si isi vrea banii inapoi tu ce ai fi facut? Daca acum proprietarul pensiunii numai are banii daca a avut de platit facturi urgente sau salariile angajatilor, ce o sa faci il dai in judecata? Vina este a ta trebuia inainte de a rezerva cazarea sa te gîndesti daca mai mergi sau nu, acum ce motrive ai sa nu mergi? Clar pierzi banii de cazare nu i mai primesti inapoi, nu te juca cu asa ceva nu este de glumit, acum ai platit cazare te duci fie ce o fi sau pierzi banii si te resemnezi, data viitoare te vei gîndii de 100 de ori inainte nu după, după este prea tarziu.
Intreaba direct la pensiune.
Ei au refuzat alti clienti pentru ca tu ai facut rezervarea. Si ii anunti cu foarte putin timp inainte. Cand nu mai vine nimeni cu cereri. Vor avea pierderi din cauza ta. Poate scoti o parte din bani.
Dacă, cazarea ai luat-o printr-o agenție de turism, normal ar fi să îți poți recupera banii. Dar, după cum știu eu se plătesc ceva taxe.
În schimb, dacă ai luat cazarea de pe booking sau alt site de genul, trebuia să îți scrie acolo "Anulare Gratuită" și "Rambursarea banilor înapoi". Normal, ca consumator, ca client al acelei pensiuni, ar trebui să îți primești banii înapoi.
Și după cum știu, eu ar fi trebuit să dai doar un avans de plată, nu să faci plata integrala, deoarece se pot întâmpla situații de genul să nu poți merge și nu îți mai poți recupera banii.
În cazul în care ai făcut rezervarea, și plata pe booking sau alt site, ar trebui să contactezi pensiunea. Caută pe google, pensiunea și sună și explică situația și spune-le că vrei banii înapoi, și ei te vor îndruma mai departe.
În cazul în care ai făcut rezervarea cu agenție de turism, sună la agenție, și spune-le că nu mai poți merge, și la fel spune-le că vrei banii înapoi.
Sper că te-am ajutat și să
rezolvi!
Succes!
Plata am efectuat-o direct la pensiune. Fara agentie...
Atunci încearcă să contactezi pensiunea și să îți ceri bani înapoi. Nu știu ce pensiune este, și ce politica de returnarea banilor au, dar ai dreptul. Normal așa ar fi. Să îi de a înapoi...
Anisia3322 întreabă:
Norvegia22 întreabă:
Zana5512 întreabă: