| Furnicuta000 a întrebat:

Daca sunteti din Bucuresti si ati mers cu tramvaiul 41, nu vi se par o risipa de bani tramvaiele alea noi? Adica au cumparat cateva bucati cu zeci de milioane de euro, au mai dat o caruta de bani sa modifice statiile pentru ca erau prea mici pentru tramvaiele alea. Mai mai bine ramaneau la alea vechi sau cumparau unele la fel. In astea noi intra si mai putina lume decat in alea vechi. Sunt mai putine locuri, nu incap 2 oameni latime pe culoar in acelasi timp. Aaa dar avem unde sa ne incarcam telefonul, mare lucru, nu?

PS. Intrebarea nu e pentru cei care folosesc masina in Bucuresti pe post de umbrela sa mearga de la Obor la Unirii, puteti bloca traficul in liniste daca aveati de gand sa faci vreo referire la masina

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Bucuresti are tramvaie vechi de 50 ani, e aberant sa zici ca inoirea parcului de transport in comun cum tramvaie cu aer conditionat, consum de energie la jumatate, caldura, validatoare moderne, silentioase, conditii umane pentru vatmani, conditii de siguranta pentru calatori ar fi bani dati degeaba.

Plus variantele de tramvaie Bucur care circula pana acum in Bucuresti au capacitate ~ 180 calatori.
Noile modele Imperium au peste 300 locuri.

Deci absolut nimic din ce ai scris tu nu prea are sens.

| DeMicUnCălător a răspuns:

Nu te mai plânge atât. Nu-ți convine? Mergi pe jos!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Măi ai dreptate, cred... Uneori ce e mai nou și mai reactualizat/update-at nu înseamnă și mai bun.

Dar sincer aș fi vrut să mai văd și eu din astea mai noi, ca să-mi fac o idee pe viu și să pot compara, deocamdată nu am mai ajuns în București, așa că îți povestesc despre cele vechi din amintirele mele de acum un an, câțiva ani mai în urmă. happy

Alea vechi erau mari și spațioase, dar am urât mereu scările alea multe pe care te chinuiai să urci troller-ul prin viteză și fugă.
Ce-i drept scaunele și spațiile dintre ele mi se păreau mari, mai încăpea și geamantanul pe la picioarele tale laughing apoi și cum erau amenajate, așa încât (în afară de cele care erau face to face, pe restul scaunelor aveai ceva intimitate.
Dar legănatul ăla și mersul ăla cu alea vechi erau creepy laughing Deși când o dădeai pe visare poate și asta devenea un lucru bun, deoarece te simțeai o petite a la fille din trecut prin mijlocul capitalei. laughing

Dar cel mai crunt feeling mi se părea când era mai cald și geamurile alea lăsate și deschise zdrăngăneau de parcă te simțeai în Destinație Finală. laughing

| goguPatent a răspuns:

Sunt absolut sigur ca daca nu cumparau tramvaie noi intrebai daca ni se pare normal ca in Bucuresti sa fie doar tramvaie din secolul trecut. Cam asa e romanul, daca nu se face de ce nu se face, daca se face de ce se face.

Am vazut tramvaiele astea noi, sunt ceea mai apropiata chestie de lumea civilizata in transportul comun de suprafata din Bucuresti.

| nuaicont a răspuns:

Altele la fel cu cele vechi nu mai au de unde cumpara. Buna ideea sa fi ramas cu cele vechi pana se dezmembrau complet. Mergeam pe osii.
Nu incap 2 oameni pe culoar? Nu vorbesti de cele aradene? Alea sunt foarte largi. Da, cu mai putine locuri. Dar am circulat cu ele si intra mai multa lume. Sunt mai lungi.
Ca statiile nu erau bune, e doar vina edililor bucuresteni. In Timisoara, Oradea, Arad si pe unde or mai fi, cum de sunt bune?