e vorba de fluxul de pasageri pe linia respectiva, nu cred ca lufthansa are zbor in fiecare zi de la valencia sau barcelona in spre baneasa, companiile aeriene precum blue/air se folosesc de aceste costuri exagerate care sunt de fapt taxele adaugate si nu pretul in sine, ai sa vezi bilete cu 1 euro dar taxele sunt 150 euro, din punct de vedere legal o companie poate declara oficial costul unui bilet de 1 euro, de aici si numele de low/cost, iar taxele sunt aleatorii si nimeni nu le poate impune nimic, atat timp cat pretul biletului intra in categoria low/cost compania ramane low/cost, independent de taxe
Am recitit intrebarea si am vazut cumplita cacofonie,, ca companiile". Scuze!
Pentru userul zazu1972:
La Blue Air am luat eu un bilet dus-intors 1 euro+taxe adica 1 euro + 50 Euro taxele BBU-Roma (FCO) , m-a costat,, fabuloasa suma de...101 Euro. Deinde cum,, prinzi'' clasa tarifara in ziua respectiva.
anonim_4396 întreabă: