Dar pe Booking.com i-ai anunțat?!? De fapt, aia era prima acțiune pe care trebuia s-o întreprinzi la primirea mesajului lor.
Pe rezervare ai număr de contact.
Și de fapt, trebuia să-i fi anunțat de redirectare din momentul când te-ai prezentat la hotel și ei te-au trimis în altă parte.
Chiar dacă ți se vor fi oprit banii din cont pentru rezervarea „neonorată", pe baza dovezilor (bon fiscal, factură, eventual o declarație scrisă de la recepția hotelului inițial), booking.com îți va rezolva situația.
Eu am scos de la ei niște euroi folosind procedura de „best price guarantee" (prețul luat de ei era mai mare decât cel de pe saitul hotelului unde am stat).
Deci ai încredere, dar pe viitor să nu mai stai să nu iei măsuri și să întrebi pe forumuri în loc să vorbești direct cu firmele implicate!
Nu iti poate lua bani din cont fara acordul tau sau fara pin!
Factura si chitanta se da pe loc la hotel sau prin fax.
NU este adevarat... Pentru platile online nimeni nu iti cere PINul ci doar datele cardului.
Suna urgent la hotel pentru a clarifica lucrurile.
Am vorbit cu cei de la hotel pentru ca inca suntem cazati aici. Adica la hotelul la care ne-au trimis. Ei spun ca e totul in regula dar nu vreau sa fiu pacalita si sa ma trezesc mai tarziu ca mi-au luat bani iar eu sa nu pot dovedi ca am fost acolo.
Atat timp cat a introdus numarul cardului si ccv e ca si cum si a dat acordul. nimeni nu cere pinul pentru tranzactiile online
Cand pleci de la hotel ceri neaparat factura / bon. Daca iti lipsesc si banii din cont pentru anularea rezervarii vorbesti la banca si le spui situatia. Te ajuta ei si te indruma. Probabil banii nu iti vor lipsi din cont