Draga Romina, urgenta ta se poate rezolva la: ghiseul agentiei Lufthansa, la agentia de zbor de unde ti-ai cumparat biletul de avion sau la aeroport, cand iti faci checkin-ul.
Incearca totusi sa-ti asumi raspunderea greselii facute, daca ti-ai cumparat singura biletele online si ai omis sa treci numele complet, fiindca oamenii sunt sensibili si acuzamd pe altii este normal sa fii refuzata, pentru ca nici ei nu sunt vinovati. Poate intr-adevar a fost un glitch in sistem.
Un proverb romanesc spune "vorba dulce, mult aduce"!
Iti recomand sa lasi tonul de acuzare si disperare deoparte, sa fii calma, politicoasa si draguta cand soliciti ajutor cuiva, fiindca abia atunci ai sanse sa-l primesti.
Personal, nu cred ca-i o problema grava, atata vreme cat sunt 3 bilete platite, chiar daca au doar 1 singur nume pe toate 3, fiind evident ca nu ti-ai cumparat 3 locuri pentru tine.
Oricum se pot emite tichete pe numele fiecaruia, cand se face checkinu-ul si primesti bilete pe numele fiecaruia, cu numarul zborului, portii si al scaunului.
Daca este zbor international, mergi cu 3 ore inainte la aeroport, ca sa fii printre primii cand se deschide casa de check in, avand timp suficient sa poti rezolva problema.
Succes la comunicare si... zbor placut, oriunde ai merge!
Mulțumesc frumos de răspuns. E și normal să disper mâine am avionul și sun de 4 zile la ei și nimeni nu face nimic, vor doar sa-mi cumpăr alt bilet cică nu există alta soluție. Oricum o sa fac check-inul și o sa merg la aeroport și vedem ce va fi acolo
Cum ai cumparat si platit deja 3 bilete, inseamna ca ai deja rezervate 3 locuri la zborul ala, deci nu cred ca-i cazul sa disperi, eu cred ca cei din aeroport te vor ajuta si vei rezolva problema fara sa mai cumperi alte bilete.
Nu uita: cu calm si foarte politicos sa te rogi de ei, ca ai sanse mari sa rezolvi pe loc, totul.
vacanta frumoasa sa ai!
Am peste 800 de ore de zbor si calatorind atat de mult prin lume iti pot spune ca am vorbit f mult cu cei din aeroporturi, obtinnd beneficii chiar si cand nu le-am platit, doar pentru ca am vorbit foarte frumos si pliticos.
Am sunat astăzi și la Lufthanasa in România deja îmi știau problemele și ca nu ma poate ajuta in nici-un fel, am vorbit și frumos mi-am cerut scuze ca poate a fost vina mea și ca pot sa aduc extrasul de cont cum am plătit biletele și mi-a zis ca deageaba duc extrasul de cont ca pe cei de la frontiera nu-i interesează cardurile decât numele de pe buletin sa fie același ca pe biletul de avion. O sa încerc pe seara sa fac checkinul dacă nu reușesc o sa plec oricum mâine la aeroport și vedem acolo ce a fi. Mulțumesc pentru răspuns!
Ai făcut check-in? Că nu cred că Lufthansa permite așa de repede, deci inca nu ai biletele, deci nu știi ce scrie pe ele încă.
Încă nu l-am făcut doar pe seară se fac 23 de ore și atunci o sa pot să-l fac
Eu am pățit. Cu Delta. Nu au fost probleme. Sper sa nu ai nici tu. Adu cu tine factura de la cardul de credit sa aratitranzactia cu Lufthansa.
Așa o să fac și eu. Mulțumesc pentru răspuns
anonim_4396 întreabă: