anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 12 ani dar am o minte de 16 ani! Sunt foarte dotata psihic din punct de vedere psihologic si emotional! Pentru ca am o inima mare si sunt dornica de invatatura si sa am expriente noi din care sa invat lucruri interesante care pe mine ca om ma fac sa fiu un om minunat cu care e o placere sa vorbesti!
As dori sa stiu daca la varsta asta poti face voluntariat in diferite proiecte cum ar fi Salvati Copii sau Crucea Rosie. Mai mult m-ar interesa Crucea Rosie :
Intrebarile sunt :
Ce varsta trebuie sa am pentru a ma inscrie?
Ce tine de aceasta incercare! Adica la ce incercari sunt pusa.Cum trebuie sa procedez?
Multumesc mult! Astept raspunsuri! Acceptati si voi ca mai sunt elevi in tara asta dornici de invatatura! Multumesc din suflet!

7 răspunsuri:
| kitiketa a răspuns:

Oricine poate sa devina voluntar de Cruce Rosie.

Fie ca suntem tineri sau la o varsta inaintata, liber profesionisti sau avem un loc de munca stabil, familist sau necasatorit, toti avem ceva special de oferit…

Inclusiv tu!

Cu totii avem cel putin o abilitate, pricepere sau talent pe care sa il putem pune in folosul unei persoane care are nevoie de ajutor.

Daca esti tanar: ai posibilitatea sa faci parte din cea mai prestigioasa organizatie umanitara la nivel mondial, intr-o echipa puternica, sa capeti experienta care te va ajuta sa obtii mai usor un loc de munca. Ca voluntar poti sa testezi o posibila cariera, sa-ti faci contacte si prietenii solide, sa-ti pui in practica ideile si entuziasmul, sa cunosti lumea altfel decat o stii acum.

Daca esti angajat/a: viata inseamna mai mult decat rutina casa – serviciu. Implicandu-te intr-o activitate de voluntariat poti schimba monotonia din viata ta cu bucuria si sentimentul de implinire ajutand un batran, un copil, o familie aflata in nevoie, salvand un om dintr-o situatie disperata. Construieste momente de neuitat alaturi de alti 10.000 de voluntari ai Crucii Rosii. E timpul sa faci o schimbare in viata ta!