Întrebare recomandată | C4JC a întrebat:

Buna TPU.As vrea sa invat ceva practic legat de medicina (prim ajutor, diferite interventii ) dar nu vreau sa dureze prea mult adica daca stie cineva cum pot sa invat si practic lucrurile astea intr-un curs special, stiu eu...de cateva luni NU ANI(mentionez ca nu am nevoie de asta pentru a lucra neaparat in domeniu ci doar pentru mine)

Răspuns Câştigător
| Spidy23 a răspuns:

Eu sunt paramedic la Pompieri si am facut si eu curs de prim ajutor si crede-ma ca nu poti invata tot ce vrei tu in cateva zile de curs. Poti invata sa faci o resuscitare dar si aceasta trebui facuta decat in anumite conditii. Cauta pe net cursuri ce dureaza cel putin o luna asa poti invata ce ai tu nevoie si crede-ma iti va fi de mare ajutor.

12 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Te poti interesa la cursuri care le platesti online sau cand vin acasa prin colet si iti da vreo 3 carti si niste caietele, inveti o vreme si o sa-ti lase un numar de telefon sa-i suni pentru a te indruma la examen unde il dai.

| Chαяtreux a răspuns:

Te poti inscrie si la Crucea rosie

| NemNUZ a răspuns:

Daca te gandesti sa faci asa repede, adica de exemplu in doua luni sa stii acorda primul ajutor si altele eu iti dau 90% sanse ca o sa retii pe moment sau poate mai mult dar cand o sa ai o problema de genul o sa te panichezi, nu vei fi sigur pe tine si alte chestii. Eu zic sa te gandesti mai bine, bine acum poate de exemplu nu esti genul acesta, dar tine minte, mai bine stai si inveti cum trebuie caci daca va trebuii o data sa acorzi primul ajutor fiecare minut de studiu pe care l-ai avut iti va folosi

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| liliacALB a răspuns:

Si SABIF organizeaza astfel de cursuri de prim ajutor pentru voluntari. Primesti diploma si posibilitatea de a lucra cu medicii in teren. Cursul nu tine mult, iar partiparea ulterioara negociabila. Totul gratuit.

| alexandruth a răspuns: