| Scorpions13 a întrebat:


Am si eu cateva intrebari va rog frumos sa ma ajutati daca stiti sigur :
1 ) Ce trebuie sa fac ca sa devin padurar (Eu sunt elev la un liceu tehnic a12a)
2) Unde trebuie sa apelez... la cine sa ma duc sa aplic pentru acest loc de munca
3) Ce studii trebuie sa am... si ce loc mi se da (cel mai apropiat de casa ) (sau la alegere )
4) care ar fi salariul unui padurar.
Va multumesc, si astept raspunsurile celor care s-au confruntat cu asa ceva, sau raspunsurile celor care cunosc aceste lucruri.

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

1)sa stii sa folosesti toprul
2)la sri sau la madam lucica de la spalatorie
3)studii in fumat si in manuirea toporului..si locul..si in canal poate sa ti se dea depinde unde vrei sa te duci
4)dar multe pretentii mai ai
sa stii ca eu nu cunosc si nu m-am confruntat cu asa ceva dar e vina ta ca ai scris la sfarsit asta si nu mai sterg acum tot

| Scorpions13 explică (pentru anonim_4396):

Asculta prietene... de ce te-ai m-ai obosit sa imi raspunzi daca esti un copil bou nsi prost eu nu ziceam nimic din ce ai scris nu e vorba de munca sau salariu ci de beneficiile padurii (Lemnul) daca nu stit sa ganditi mars in pl mea si nu mai raspunde

| hitman112 a răspuns:

Daca nu ai relati (pile) nu are rost sa incerci. Dar totusi sa iti spun... sa ai o diploma de padurar e simplu, sunt cursuri de scurta durata care dureaza 4 luni costa 750 lei. Salarile la RNP sunt in functie de fiecare ocol silvic.

| Constantin9704 a răspuns:

Pentru altii e zi si seara...straight face

| gabrin a răspuns:

Salariu mic

| Nistor_Costel_Gabriel_1976 a răspuns:

O meserie pentru. oameni ai naturii nu pentru. minjitii ocoalelor silvice

| valy123 a răspuns:

Salut.