Ceva de genul :
signore avete bisogno di un uomo che il mi-a nome è Dino falegname ho lavorato nel suo romanzo sono
per quanto riguarda Dino
una buona giornata
Nu stiu cum se scrie in italiana. dar stiu ca "romin" se scrie corect "roman".
Shin.
Signiore, avete bisogno di un operaio (uomo ) falegniame mi chiamo Dino ho lavorato da lei ed sono rumeno.
vi saluta Dino,
buona giornata. grazie.
sper sa fii inteles.succces.Dino
Felicitari liliana83 si criticul(in afara de unele litera mancate si cu dublele, care stati mai rau)este ok, va spune un expert in gradul C3 in limba Italiana(nu este o lauda dar am vrut sa va felicit). Bafta multa in continuare.
Vad ca ai primit tot ce aveai nevoie... apropo: daca ai lucrat la el, nu ai invatat limba?
Foloseste unelete lingvistice de la google le gasesti chiar pe prima pagina in dreapta unde scrie mare google poate gasesti acolo un raspuns cat de cat concret, dar trebuie sa scrii corect si in romana!
Signore hai bisogno di una chiamata falegname me uomo Dino che sto lavorando al vostro romanzo
Saluti Dino
una buona giornata
E pe google un program de traducere (intri pe google si scrii translate si iti traduci acoolo textul)
Siniore avevi cura di un omo responsabilo mi chiamo Dino o lavorato gea per te. con tante grazzie Dino. Una giornata buona
Segnore avete bisogno di un uomo che un falegname il mi-a nome DINO ho lavorato al DILEI sono rumeno con rispetto DINO!
freddy întreabă:
Badea_Marius_1951 întreabă: