| ccccccccccc a întrebat:

Va ROG nu stiu cum se scrie in limba italiana urmatorul text:
domnule aveti nevoie de un om respectiv dulgher ma numesc dino am mai lucrat la dumneavoastra sint romin
cu respect dino
o zi buna

17 răspunsuri:
Janina
| Janina a răspuns:

Ceva de genul :
signore avete bisogno di un uomo che il mi-a nome è Dino falegname ho lavorato nel suo romanzo sono

per quanto riguarda Dino

una buona giornata

Shin
| Shin a răspuns:

Nu stiu cum se scrie in italiana. dar stiu ca "romin" se scrie corect "roman".
Shin.

| liliana83 a răspuns:

Signiore, avete bisogno di un operaio (uomo ) falegniame mi chiamo Dino ho lavorato da lei ed sono rumeno.

vi saluta Dino,

buona giornata. grazie.
sper sa fii inteles.succces.Dino

mlm
| mlm a răspuns:

Felicitari liliana83 si criticul(in afara de unele litera mancate si cu dublele, care stati mai rau)este ok, va spune un expert in gradul C3 in limba Italiana(nu este o lauda dar am vrut sa va felicit). Bafta multa in continuare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Signore avete bisogno, di un operaio?
Il mi-a nome e Dino e ho lavorato da lei qualche tempo fa.Sono rumeno.
Con rispeto Dino.
Una buona giornata.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

@ka2, foarte multe persoane, care lucreaza in constructii in italia(ma refer la romani), nu stiu decat 10 cuvinte in italiana...in special cand sunt mai multi romani la un loc de munca.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Roman se scrie in italiana romeno

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Signore avete bisogno di un falegname mi chiami uomo Dino che stiamo lavorando sul romanzo

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai ar trebui sa stie limba daca tot a lucrat la ellaughing)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Signore avete bisogno di un uomo, rispettivamente falegname?
Mi chiamo Dino, sono rumeno e ho lavorato da lei.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Signore avete bisogno di un uomo falegname, mi chiamo dino e ho lavorato per voi, sono rumeno.
Con rispetto

Buona giornata

| ka2 a răspuns:

Vad ca ai primit tot ce aveai nevoie... apropo: daca ai lucrat la el, nu ai invatat limba? big grin

| danutzzz1992 a răspuns:

Foloseste unelete lingvistice de la google le gasesti chiar pe prima pagina in dreapta unde scrie mare google poate gasesti acolo un raspuns cat de cat concret, dar trebuie sa scrii corect si in romana!

| dino220ro a răspuns:

Signore hai bisogno di una chiamata falegname me uomo Dino che sto lavorando al vostro romanzo

Saluti Dino

una buona giornata

| anahy a răspuns:

E pe google un program de traducere (intri pe google si scrii translate si iti traduci acoolo textul)

| 2409763 a răspuns:

Siniore avevi cura di un omo responsabilo mi chiamo Dino o lavorato gea per te. con tante grazzie Dino. Una giornata buona

| rennatta a răspuns:

Segnore avete bisogno di un uomo che un falegname il mi-a nome DINO ho lavorato al DILEI sono rumeno con rispetto DINO!