| LunaLuiMarte a întrebat:

Am 18 ani si jumatate, iar vara aceasta vreau sa ma angajez, insa parintii nu ma lasa. Le-am zis parintilor ca vreau, de exemplu sa lucrez ca ospatarita, cel putin pe timp de vara, insa m-a certat, a zis ca astea-s locuri de munca pentru..parasute, ca vin pe la terase numai vagabonti si tot asa. Am gasit in alta parte, la mare, ca si camerista la o pensiune. As vrea sa merg acolo pe perioada sezonului estival, dar la fel, nu ma lasa. NU si iarasi NU. Imi vine sa ma urc in tren si sa plec. Ce as putea face? Vreau si eu sa fac ceva, sa-mi castig de una singura cativa banisori, avand in vedere ca nici parintii nu imi dau.

10 răspunsuri:
| ade291 a răspuns:

Te poti angaja la un magazin, ca si vanzatoare de exemplu. Sau poti sa te angajezi la o cafenea, unde nu vin numai vagabonti.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Faci exact ce ai zis, te sui in tren si te duci, esti majora, vaccinata e timpul sa iti vezi de viata ta, daca tu consideri ca e timpul sa muncesti pentru banii tai, te duci si muncesti pentru banii tai.

| CosSmiiina a răspuns:

Ai 18 ani, esti majora, nu mai au de ce sa te comande..Angajeaza-te undeva unde ti-e tie mai usor si iti place. :

| pytyqqa a răspuns (pentru CosSmiiina):

Daca ai 18 ani desi esti majora nu inseamna k iti poti face de cap si ce vrei u!

| pytyqqa a răspuns (pentru suntserios):

Nu-i baga prostii in cap!

| pytyqqa a răspuns (pentru suntserios):

Te poti angaja la un salon de infrumusetare, frizeriee, manichiura-pedichiura ....chestii de astea!

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru pytyqqa):

Ce prostii ii bag in cap? e majora, vrea sa isi ia viata in propriile maini bravo ei, o sa ii fie mai usor mai departe...

| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Poti hotara singura si mie mi se pare fireasca dorinta ta.Nu e nimic rau sa lucrezi la o terasa,ori chiar pe litoral.,,Parasutele,, trag la cluburi de noapte, ori in localuri,, renumite,, in lumea lor.

| pytyqqa a răspuns (pentru suntserios):