anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am efectuat azi o reincarcare online de 5 euro, pe situl Vodafone, "banii" au intrat in contul cartelei, adica la *123# imi apar cei 5 euro, dar daca vreau sa sun, sau sa activez o optiune, imi zice ca perioada de valabilitate a expirat, te rugam sa reincarci.
Care e problema, sa fie ziua de azi "duminica" de vina" si sa pot folosi de maine creditul? Vi s-a intamplat?

Răspuns Câştigător
| Mareacluj a răspuns:

Nu se poate, eu sunt pe Orange dar recent si eu am avut nr.in reteaua Vodafone si sunt ceva numere scurte, astfel: *555 duminica e pana la ora 18.00, 39 eurocenti apelul, *222 contra aceleiasi taxe, *228 gratuit, 037202 2258 gratuit daca suni de pe un numar Vodafone. prin oricare din aceste numere ai acces la consultanti, primele doua de preferinta pt.ca accesul e direct, fara a mai trebui sa consulti intai meniul.

3 răspunsuri:
| Mareacluj a răspuns:

Nu, nu mi s-a mai intamplat si nu cred ca are nici o treaba faptul ca e duminica. Am incarcat de multe ori duminica si nu au fost probleme. Tot ce poti sa faci este sa suni la relatii cu clientii si sa vorbesti cu un consultant sa ii explici. El va verifica in baza de date, va vedea ca ai incarcat si te va ajuta.

| TrickThis a răspuns (pentru Mareacluj):

Primul lucru pe care l-am facut, a fost sa sun la relatii cu clientii, dar acolo imi zice doar de niste optiuni de : ai codul de reincarcare introdu-l aici, vrei sa transferi credit, vrei sa prelungesti valabilitatea, vreo 5 optiuni, niciuna de "intra in contact cu un operator".

Răspuns utilizator avertizat