| RanyaAyana a întrebat:

Am o întrebare… eu sunt încă eleva și vreau sa plec de acasa deoarece nu ma inteleg cu mama tot timpul ma bârfește pe la altii etc. Pot face vreun împrumut bancar pe undeva pana când îmi pot rezolva problemele o perioada?

8 răspunsuri:
| VlaLian a răspuns:

Nu stiu ce iti trece tie prin cap momentan dar daca iti pasa ceea ce crede lumea despr tine iti pierzi timpul.Chiar crezi ca poti sa imprumuti bani, nici macar nu stii sa ii folosesti, daca ai face asta cel mai probabil o sa ajungi sa iti vinzi organele, asa ca nu mai fi un copil incapatanat si stai cu mama ta ce e mai bine.Dar daca devine violenta poti sa vorbesti cu politia si o sa se rezolve pe urma, te sfatuiesc sa termini macar liceul si sa vezi clipuri despre money management si pe urma sa te gandesti sa pleci de acasa

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dar de ce te barfeste mama ta?
Ce motive i-ai dat?

Eu cred ca ai putea evita asta daca ati stabili o conexiune intre voi, o relatie de prietenie mama-fiica, care din cate se pare, lipseste.
Vorbeste sincer si deschis cu mama ta si incercati sa va rezolvati divergentele.
Incearca sa fii o fiica cuminte si mai ales cu minte si astfel cred ca nu v-a mai avea motive sa te vorbeasca de rau altora.

| user11080601008 a răspuns:

Toti parintii au exagerările lor de comportament. spune i direct ce te deranjeaza si ce ai de gand sa faci daca nu inceteaza, arata i ca te simti afectată si ca vrei o discutie normala in care ii spui ca esti complet tulburata de asemenea ieșiri. stiu ca nu toti parintii inteleg, nu toti "parintii" merita sa aiba copii si nu toti copiii merita sa aiba asemenea părinți. u get it? ai grija si sper sa fie bine. incearca sa o lovești la sentiment sa inteleaga ca nu este normal cel putin din punctul tau de vedere si consideri ca, daca spui ceva sau afla ea ceva, sa rămână intre noi ptc altfel de va distruge relatia dintre părinte si copil.

| Aasdfghj a răspuns: