Adevar sau provocare. Aduceti jucatorii intr-un grup.
Puneti un jucator sa inceapa jocul.
Intrebati pe cineva "Adevar sau Provocare?", daca sunteti cel care incepe jocul.
Intrebati ceva jenant daca persoana raspunde "Adevar'.
Puneti persoana sa faca ceva jenant daca raspunde "Provocare".
Continuati jocul punand persoana care a spus ultimul adevar sau a facut ultima provocare sa intrebe pe alt jucator "Adevar sau Provocare?".
Sfaturi
Daca nu doriti sa raspundeti la intrebare sau sa indepliniti provocarea, puteti apela la jucatori sa se razgandeasca si sa va dea o noua intrebare sau provocare.
Provocarea poate fi uneori stupida – ceva in genul "Imita-l pe Tarzan" – dar nu periculoasa. Depinde de persoana care pune intrebarea. Scopul jocului este - din punctul meu de vedere - cel de a elimina jucatori. De obicei, omul pe care îl închizi este după tine. Evident, opţiune neviabilă. Aştept propuneri. De asemenea, cred că jocul ar trebui reluat de la 0 o dată la x zile, pentru ca acei useri care au ieşit din joc să îl poată relua. Întrucât jocul are nişte reguli - care trebuie schimbate pe forum, propun următoarele:
1) daţi-mi PM cu idei; PM-urile vor fi postate pe acest thread, împreună cu părerea mea despre ele
2) puteţi da argumente pro sau contra părerii mele
Reguli de bază: doar ce primesc în PM poate fi regulă. Deci dacă aveţi idei, nu e de ajuns să le scrieţi în acest thread, trebuie să le primesc şi eu.
Daca imi spui mai multe jocuri ca pe..asta..na oricine il stie iti dau fundita
1. Tara, tara vrem ostasi! – La acest joc participa doua echipe, cu un numar care poate varia intre cinci si zece copii. Cele doua echipe se aseaza fata in fata, la o distanta destul de mare una fata de cealalta. O echipa incepe jocul spunand: "Tara, tara, vrem ostasi!", iar cealalta raspunde: "Pe cine?", dupa care este ales unul dintre membrii echipei adverse si i se striga numele.
Cel ales trebuie sa alerge cu putere si sa incerce sa rupa randurile formate ca un zid de echipa adversa (jucatorii formeaza zidul cetatii prinzandu-se de maini si tinandu-se cu putere). Daca cel ales reuseste sa rupa zidul, se intoarce la echipa lui si ia un "prizonier" din echipa adversa, iar daca nu reuseste, trebuie sa ramana in echipa adversa. Echipa castigatoare este cea care aduna cat mai multi ostasi.
2. Ratele si vanatorii – In cadrul jocului avem doi vanatori si mai multe rate. Vanatorii trebuie sa stea la cativa metri distanta intre ei, iar ratele la mijloc, intre cei doi. Vanatorii au misiunea de a-i "vana" pe copiii care joaca rolul ratustelor, aruncand cu mingea in ei. Daca sunt atinse, ratele trebuie sa iasa din joc.
Mingea poate fi lansata si cu piciorul, iar fiecare "vanat" are dreptul la trei vieti. Daca una dintre rate reuseste sa prinda de trei ori mingea, atunci ea poate lua locul unui vanator. Ultima "rata" ramasa este "vanatul" castigator.
3. Sticluta cu otrava – Pentru a juca acest joc, trebuie sa se stranga cat mai multi copii. Unul dintre ei este ales "sef", iar acela spune "sticluta, sticluta cu…" (de exemplu: cu apa). Daca zice "sticluta, sticluta cu otrava", atunci toti copiii trebuie sa fuga, iar cel care nu este prins este noul "sef".
4. Sotronul – Se deseneaza pe trotuar, cu ajutorul cretei, "un omulet" numerotat din cap pana in picioare, pe care jucatorii trebuie sa sara intr-un picior. Se arunca o pietricica la fiecare numar in parte, iar pietricica trebuie luata inapoi cand se ajunge la casuta respectiva. Jucatorii nu au voie sa cada sau sa puna piciorul jos.
5. Baba oarba – Participantii la joc se aseaza in cerc. Conducatorul alege un copil pe care il leaga la ochi si il invarte, iar acesta trebuie sa ghiceasca pe cine a prins. Se continua jocul cu urmatorul copil.
6. Ursul doarme si viseaza – Copiii canta: "Ursul doarme si viseaza/ Ca papucii lui danseaza,/ Ce sa-i dam noi de mancare?/ Lapte dulce sau cafea?/ Sa prinda pe cineva." Spre finalul cantecului, Ursul se trezeste si incearca sa recunoasca un jucator, pipaindu-l. Daca ghiceste, cei doi isi inverseaza rolurile: jucatorul devine Urs, iar Ursul se transforma brusc in jucator.
7. Da sau Nu – In cadrul jocului se pune o intrebare la care participantii nu pot sa raspunda cu "da" si "nu". Daca fac acest lucru, ei primesc o pedeapsa. De exemplu, daca cineva intreaba "Ai fost la bunici?", raspunsul trebuie sa fie "Am fost".
8. 1, 2, 3 la perete stai! – Jocul se poate juca si in doi, dar cu cat sunt mai multi participanti, cu atat jocul este mai competitiv. Conducatorul sta cu fata la perete/zid, in timp ce restul participantilor sunt la 4-5 metri in spatele lui, aliniati. Scopul este sa ajunga la perete si astfel sa ia locul conducatorul jocului.
Persoana de la perete sta cu fata la zid si spune "1, 2, 3 la perete stai!" dupa care se intoarce spre participanti. Participantii trebuie sa se deplaseze cat mai repede spre zid atunci cand conducatorul jocului este cu spatele. Daca acesta vede vreun participant miscandu-se cand se intoarce cu fata de la perete, il pedepseste si-l intorce inapoi cu diverse masuri: "un pas de urias", "un pas de pitic", "o mamaliga rasucita". Primul care ajunge la perete ii ia locul conducatorului de joc.
9. Mima – Jocul trebuie sa aiba un coordonator care sa spuna unuia dintre copii un cuvant. El trebuie sa transmita colegilor sai cuvantul fara a rosti nici un sunet, doar folosindu-si mimica, gesturile si miscarile.
10. Postasul – Unul dintre copii trebuie sa joace rolul postasului si sa aduca "o scrisoare" altui participant. Cel care a primit scrisoarea trebuie sa spuna de cine a fost trimisa, orientandu-se dupa indicatiile pe care i le-a dat postasul si sa-i faca pe ceilalti sa ghiceasca despre ce meserie este vorba. fundita
1. Tara, tara vrem ostasi! – La acest joc participa doua echipe, cu un numar care poate varia intre cinci si zece copii. Cele doua echipe se aseaza fata in fata, la o distanta destul de mare una fata de cealalta. O echipa incepe jocul spunand: "Tara, tara, vrem ostasi!", iar cealalta raspunde: "Pe cine?", dupa care este ales unul dintre membrii echipei adverse si i se striga numele.
Cel ales trebuie sa alerge cu putere si sa incerce sa rupa randurile formate ca un zid de echipa adversa (jucatorii formeaza zidul cetatii prinzandu-se de maini si tinandu-se cu putere). Daca cel ales reuseste sa rupa zidul, se intoarce la echipa lui si ia un "prizonier" din echipa adversa, iar daca nu reuseste, trebuie sa ramana in echipa adversa. Echipa castigatoare este cea care aduna cat mai multi ostasi.
2. Ratele si vanatorii – In cadrul jocului avem doi vanatori si mai multe rate. Vanatorii trebuie sa stea la cativa metri distanta intre ei, iar ratele la mijloc, intre cei doi. Vanatorii au misiunea de a-i "vana" pe copiii care joaca rolul ratustelor, aruncand cu mingea in ei. Daca sunt atinse, ratele trebuie sa iasa din joc.
Mingea poate fi lansata si cu piciorul, iar fiecare "vanat" are dreptul la trei vieti. Daca una dintre rate reuseste sa prinda de trei ori mingea, atunci ea poate lua locul unui vanator. Ultima "rata" ramasa este "vanatul" castigator.
3. Sticluta cu otrava – Pentru a juca acest joc, trebuie sa se stranga cat mai multi copii. Unul dintre ei este ales "sef", iar acela spune "sticluta, sticluta cu…" (de exemplu: cu apa). Daca zice "sticluta, sticluta cu otrava", atunci toti copiii trebuie sa fuga, iar cel care nu este prins este noul "sef".
4. Sotronul – Se deseneaza pe trotuar, cu ajutorul cretei, "un omulet" numerotat din cap pana in picioare, pe care jucatorii trebuie sa sara intr-un picior. Se arunca o pietricica la fiecare numar in parte, iar pietricica trebuie luata inapoi cand se ajunge la casuta respectiva. Jucatorii nu au voie sa cada sau sa puna piciorul jos.
5. Baba oarba – Participantii la joc se aseaza in cerc. Conducatorul alege un copil pe care il leaga la ochi si il invarte, iar acesta trebuie sa ghiceasca pe cine a prins. Se continua jocul cu urmatorul copil.
6. Ursul doarme si viseaza – Copiii canta: "Ursul doarme si viseaza/ Ca papucii lui danseaza,/ Ce sa-i dam noi de mancare?/ Lapte dulce sau cafea?/ Sa prinda pe cineva." Spre finalul cantecului, Ursul se trezeste si incearca sa recunoasca un jucator, pipaindu-l. Daca ghiceste, cei doi isi inverseaza rolurile: jucatorul devine Urs, iar Ursul se transforma brusc in jucator.
7. Da sau Nu – In cadrul jocului se pune o intrebare la care participantii nu pot sa raspunda cu "da" si "nu". Daca fac acest lucru, ei primesc o pedeapsa. De exemplu, daca cineva intreaba "Ai fost la bunici?", raspunsul trebuie sa fie "Am fost".
8. 1, 2, 3 la perete stai! – Jocul se poate juca si in doi, dar cu cat sunt mai multi participanti, cu atat jocul este mai competitiv. Conducatorul sta cu fata la perete/zid, in timp ce restul participantilor sunt la 4-5 metri in spatele lui, aliniati. Scopul este sa ajunga la perete si astfel sa ia locul conducatorul jocului.
Persoana de la perete sta cu fata la zid si spune "1, 2, 3 la perete stai!" dupa care se intoarce spre participanti. Participantii trebuie sa se deplaseze cat mai repede spre zid atunci cand conducatorul jocului este cu spatele. Daca acesta vede vreun participant miscandu-se cand se intoarce cu fata de la perete, il pedepseste si-l intorce inapoi cu diverse masuri: "un pas de urias", "un pas de pitic", "o mamaliga rasucita". Primul care ajunge la perete ii ia locul conducatorului de joc.
9. Mima – Jocul trebuie sa aiba un coordonator care sa spuna unuia dintre copii un cuvant. El trebuie sa transmita colegilor sai cuvantul fara a rosti nici un sunet, doar folosindu-si mimica, gesturile si miscarile.
10. Postasul – Unul dintre copii trebuie sa joace rolul postasului si sa aduca "o scrisoare" altui participant. Cel care a primit scrisoarea trebuie sa spuna de cine a fost trimisa, orientandu-se dupa indicatiile pe care i le-a dat postasul si sa-i faca pe ceilalti sa ghiceasca despre ce meserie este vorba.
Sa fim seriosi....sotronu in casa?Jocuri mai interesante nu dintrastea care oricine le stie