Nu ai cum sa maschezi depresia si anxietatea, pentru ca nu vei fi in largul tau niciodata in lume.
Desi cele de mai sus sunt doar tulburari psihice si nu afectiuni, este nevoie de tratament.
Nu stiu daca ai facut tratament sau daca faci de cand faci, cert este ca multi dintre depresivi nimeresc doctori incompetenti care nu au habar si le dau 1 singura pastila sau mai multe dar care nu "treateaza" absolut corect si concret problema, rezultatul fiind unul dezastruos pentru pacient! Unii sunt medici degeaba, nu stiu cum au facut o facultate dificila precum este medicina, dar se pare ca unii au terminat pe pile sau pe spagi ca in mai toate domeniile, de aceea ies doctori toti meltenii!
Ca si pacient cand ajungi sa faci 1-2-3 tratamente diferite care mai mult agraveaza situatia, cred ca iti pui intrebari sau mai bine spus te resemnezi ca nu vei fi niciodata normal, de ce iti spui asta pentru ca oricum anxietatea ta iti da mereu ganduri si idei aiurite! Cert este ca depresia si anxietatea se trateaza foarte bine acum in 2024 si cu rezultate, important este sa fie descoperit tratamentul personalizat si corect aplicat pacientului.
DAR citesc foarte mult pe TPU si din ce observ sunt si persoane care sufera de mult mai multe tulburari cat si afectiuni, multi sunt schizofrenici si posteaza aici ca si cand ar avea depresie...cu alte cuvinte nu ne punem singuri diagnostice si nu oferim nici noi ceilalti tratamente.
Pe langa tratament adecvat ai nevoie de mediu propice vindecarii, degeaba iei tratament daca stai printre oameni care nu te inteleg, sau degeaba iei tratament contra depresiei dar tu te poti ca o persoana EMO, trebuie sa te ajuti si sa te intelegi tu pe tine insuti, sa te suporti, sa te ierti si mai ales sa fii multumit/a, sa te adaptezi si sa iti schimbi viata cat si mediul care cumva a concurat la a fi propice instalarii acestei tulburari, doar asa vei reusi.