Era o gluma. Cam nu la locul ei dar o gluma. Daca se repeta ar trebui sa te ingrijorezi. Deocamdata e doar o gluma.
Daca relatarea este adevarata nu ar trebui sa ne mai miram ca s-a dus dracului invatamantul in aceasta tara minunata.
Exact, de obicei erau invinuiti doar elevii, nu se aducea in discutie faptul ca exista profesori care nu au ce cauta la catedra!
Poate era o gluma nevinovata, mai sunt si profesori cu simtul umorului.
Din pacate invatamantul pe zi ce trece devine tot mai mult si pentru foarte multi o simpla.......gluma.
Care parte, exact, nu este la locul ei? Cu ce a procedat gresit?
Vorbeam de profesor. Glumele facute de profesori sunt naspa.
Pai inteleg ca de profesor vorbeai. Dar ce mare gluma a facut?
Frate, tu ai citit ce a zis omul acolo? A zis ca profesorul a facut misto de el.
Nu mi se pare ca a facut misto de el cu chestia asta. In care parte din ce a zis profesorul ti se pare ca a facut misto de el?
Ma doare capul daca ma apuc de explicat asa ca ramai la parerea ta. Bye.
Ma, eu sunt satul de oameni ca voi. Tu chiar nu poti admite ca gresesti? Nu am vazut natie mai spurcata ca romanii.
Oh wow, genius. Pastreaza-ti opinia inutila pentru alticineva. Trebuie sa-ti transcriu ce a zis baiatul asta? "Mama, nu ai stare deloc. Tot asa faci si acasa? Te urci pe mese peste tot? Si a inceput sa rada". Daca asta nu e luat peste picior atunci nu stiu ce e. Sa nu mai spun ca saracu' ne-a intrebat daca e normala reactia profesoului la afirmatia elevului "si-a imaginat ca esti tu in chiloti", profesorul incepand sa rada. Sigur ca nu e ok, dar tu de unde sa stii ca asemenea glume nu isi au locul la scoala.
Mie nu mi se pare absolut de loc exagerat ce a zis profesorul.
Faza cu chilotii, ok, a fost o gluma poate proasta, dar pe de alta parte, daca profesorul nu era diriginte, nu vad ce ar fi putut face. Era doar o gluma, si, in caz ca nu stii, copiii fac des glume de genul asta.