| Annamariaspn a întrebat:

Bună! Am și eu o întrebare la care sper să mi se răspundă fără ironie...cam de ce avem nevoie la facultate? (Materiale)
Evitați, vă rog răspunsurile de tipul "un pix și o foaie". Mă refer de ce avem nevoie per total, eu fiind o persoană super organizată, aceste detalii contând foarte mult. Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| Catrice a răspuns:

Rucsac
Caiete
Pixuri, creioane, radiera
Pixuri cu gel/creioane colorate/markere
Mapa
Agenda
Coli de hârtie
Dosare
Bibliorafturi
Notițe adezive
Semne de carte adezive
Capsator/perforator și capse/agrafe de birou
Laptop deși posibil sa nu te lase toti profii cu el la cursuri

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Efectiv ai nevoie de un pix și o foaie și nimic mai mult.

| Furnicuta000 a răspuns:

La facultate in 2023 nu prea mai sunt profesori care sa dicteze deci la cursuri o sa va puna pe videoproiector si apoi o sa va trimita cursurile. Dar iti trebuie caiete si foi si instrumente de scris pentru unele notite, pentru seminar, teme. Eu zic ca cel mai important e sa ai un laptop. O sa ai nevoie de el pentru multe lucruri. Apoi vezi pe parcurs. Sunt unii profesori care au pretentia sa cumperi cartile scrise de ei asa ca sa le mai intre si lor in buzunar ceva

| StoicAnalysis a răspuns (pentru Catrice):

Doar daca traieste in anii 2000-2010, sau daca lucreaza ca secretara. Ca in 2023, mai mult digital se face totul. Tot ce are nevoie, sunt doar 2-3 pixuri si creioane, si cateva caiete studentesti pentru a-si lua notite.

| StoicAnalysis a răspuns:

Inteleg ca vrei sa fi ordonata si pregatita, dar in 2023, nu prea mai merge sa fi cu rechizitele dupa tine. In mare parte fiind digitalizate orele de curs, sau daca nu, vor fi tinute discutii si prelegeri, din care e nevoie doar sa-ti notezi esentialul pentru a invata.
Un laptop, niste caiete studentesti si niste pixuri, vor fi suficiente.

| Catrice a răspuns (pentru StoicAnalysis):