| Apple_5024 a întrebat:

Am si eu o problema.crying
Eu sunt eleva de 9-10. Dar nu ma pricep deloc, dar deloc la fizica.Si am luat o data in lucrare 6, in oral inca un 6 si de curand ne. a mai dat o lucrare, care ghiciti cat.tot 6 crying[666]. Stiu ca e si vina mea, dar nu pot sa pricep nimic.Cu doamna nu pot vorbi, fiindca este foarte dificila.Am intreb mai multi colegi cum fac ei problemele la fizica, dar tot nu am inteles.
Ce ziceti sa le spun parintilor sau nu?[mai ales ca e ultima saptamana, si nu vor mai avea de unde sa afle in vacanta]. Si vreau sa metionez ca daca afla mai mult ca sigur ma vor certa, dar nu de cearta sau de pedeapsa mi. e frica, ci ca poate iau si putina bataie[nu ma omoara, dar acolo vreo palma tot iau, mai ales ca am media 6, iar ai mei nu concep asa ceva]. Si mai ales, voi intra si in disgratiile dirigintei, si mi. e teama sa nu ii sune pe ai mei sa le spuna crying. A da, si cand ma gandesc ca am media 6 imi vine sa dau cu capul de pereti.crying

Ce ziceti sa fac? Va rog, raspuns! crying

EDITtonguerofa asta de fizica e noua in scoala, si nu prea stie cum stau lucrurile in clasa mea.Pentru ca si celor foarte destepti le da 8 si le strica mediile

8 răspunsuri:
| MACookie02 a răspuns:

Pai nu mai e nimic de facut...rau a fost facut si numai poate fi indreptat. Puteai pana acum sa te pregatesti de ore...inteleg ca nu stiai sa faci problemele dar macar te [uteai pregati cu teoria si cand aveai ocazia sa te asculte trebuia sa ridici mana iar daca totusi crezi si mai poti face ceva sa indrepti situatia, da-i bataie!

| UPT a răspuns:

Poti sa ii iei pe parintii tai cu frumosul si sa le explici ca te descurci la invatatura, doar ca ai o mica problema cu Fizica. Nu este o materie pe care o pricepi, si astfel otele nu sunt mari, dar nici sa ramai corijenta nu sunt. Partea reala nu este pentru tine. Le ai mai bine cu materiile ce tin de partea umana.
Sigur vor intelege.

| flaby a răspuns: