Întrebare recomandată | DDN a întrebat:

As vrea sa ma angajez la un call center. Imi puteti da detalii in ce consta acest job, este greu?

13 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Milly88 a răspuns:

Jobul nu este foarte solicitant.Ai salariu fix plus o parte comision in functie de apeluri.Trebuie sa ai anumite persoane pe ora.
Ce contează e firma la care te duci intereseaza-te bine inainte, sunt multe firme care iti dau un target imposibil si nu il atingi sau am mai auzit ca sunt multi care iau teapa si nu primesc comisionul.Depinde oricum de firma.

| Violleta2022 a răspuns:

Nu-i nimic deosebit sau greu, doar sa raspunzi la telefon foarte politicos si calm si sa dai relatii cu privire la ceea ce esti intrebat, asa cum te invata compania care te angajeaza.
O sa ai o lista cu toate intrebarile posibile si toate raspunsurile posibile, tu doar trebuie sa vorbesti frumos, calm si politicos, cu indiferent cine suna si vorbeste cu tine.

| PersonajFictiv a răspuns:

Salut.

La call center,de obicei stai intr-o sala cu mai multe persoane,fiecare persoana are un pc, casti cu microfon si o aplicatie pe pc care suni de obicei persoane pentru a diferite interese ( ori sondaje de opinie, ori ca sa faci contracte prin telefon la o anumita firma,ori sa anunti anumite chestii, ori sa rezolvi anumite probleme - tu raspunzi clientului iar el iti spune ce problema are, treaba ta e sa il ajuti - cum sunt operatorii care iti rezolva problema cand nu iti merge internetul, etc).
Sunt cazuri in care poti sa lucrezi si de acasa, daca ai net stabil, pc, casti, etc.
Depinde de persoana daca este greu sau nu.
Am "lucrat" 3 zile cred, nu imi placea ca faceam sondaje de opinie, conteaza si ce faci.Dar altor persoane le-a placut, depinde de mai multe.

Multa bafta.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Spunele la indieni poate te faci tech support din-ala stii tuwinking

| Andreea_Brandus_1995 a răspuns (pentru Milly88):

Ati lucrative vreodata acolo de stiti atatea? Si pe mine ma tenteaza.

| Andreea_Brandus_1995 a răspuns (pentru Violleta2022):

De unde stii? Ai lucrat vreodata acolo?

| Andreea_Brandus_1995 a răspuns (pentru Violleta2022):

Ai lucrat vreodata la un call center? Ca dupa raspuns asa pare. Raspunde te rog, eu ma gansesc serios sa ma angajez la un call center.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

Eu personal nu am lucrat la call center, doar am lucrat intr-o corporatie unde exista si call center si am vazut ce afceau acei angajati.

| Andreea_Brandus_1995 a răspuns (pentru Violleta2022):

Ce corporatie si ce meserie available acolo? Intreb asta ca sa am cat mai multe optiuni pentru viitorul men job.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

Este vorba de o corporatie din Sydney, Australia.

| Andreea_Brandus_1995 a răspuns (pentru Violleta2022):

Banuiesc ca sediul central e in Sydney, nu? Poate nu se intelege bine ce aveam de gand sa zic, de vina e tastatura, dar tu ce meserie aveai acolo? Si ca tot ai zis ca la call-center nu e greu, chiar ai auzit asta de la persoane care au lucrat acolo? Caci unii au zis ca le-a fost f.greu.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

Nu este un sediu central, este 100% companie australiana, eu fiind cetatean australian, locuind si lucrand in Sydney de foarte multi ani. Eu am lucrat ca expert contabil in echipa de finante.
In call center nu-i nimic greu, stai cu fundul pe un scaun la un birou, in fata unui computer, cu castile pe urechi si raspunzi si raspunzi sau dai telefoane. Evident ca trebuie sa cunsosti foarte bine produsul companiei, ca sa poti sa-l descri la telefon si sa dai lamururi clientului, in caz de accepta propunerea.
Echipa de marketing & sale aveau o sectie unde cei de acolo sunau alte alte companii, sa le ofere finante si servicii, explicandu-le conditiile, iar echipa tehnica din call center primeau telefoane despre diverse probleme tehnice.
Doat pentru tehnicienii din call center era mai greu, dar acolo sunt angajati numai profesionsiti, diverse nivele, care stiu meserie si sunt capabili sa te coordoneze telefonic, pas cu pas ca sa-ti rezolve problema.
In ziua de azi, cel putin in occident sunt angajati indieni care luccreaza in call centere si nu-i deloc greu, daca pana si aia se pricep sa vorbeasca in engelza si sa ofere servicii.
Primesc aproape zilnic asemenea call-uri de la companiile telefonice, ori de electricitate, gaz, internet si cate si mai cate, care incearca sati vanda ceva sau sa-tis chimbe contractul existent cu ceva mai avantajos, spun ei.
Deci, intr-un call center nu este nimic greu, trebuie doar sa fii rabdator, politicos si sa cunosti produsul sau serviciile companiilor care te angajeaza. Asta este tot!