Nu este deloc normal. Nici nu are voie să te atingă.Mai bine ai vorbii cu părinţii tai să vină la şcoală, sau dacă se mai întâmplă du-te la poliţie!
Violenta e interzisa, mai ales in scoli.parerea mea e ca nu are ce cauta la catedra
Ia si vorbeste cu parintii tai foarte serios si spune-le ca tu nu poti accepta sa iti traga palme. Spune-le sa mearga si sa vorbeasca cu ea ca nu e ceva normal.In alte tari se dau amenzi pentru chestiile aste
Si eu am patit-o nu mai ca nu m-a lovit ci ma anjurat.profa aia e mai batrana decat bunica.si apropo tot era de MATE.
Sall! Stai linistita ca doar stii ce fel sunt profesorii astia. uneori ma enerveaza si pe mine, uneori chiar ma enerveaza si dirigu acesta fiind de mate.in legatura cu problema ta,acum eu nu stiu din ce cauza te-a lovit,adica nu e cine stie ce, poate ca nu ai invatat, nu stiu ce sa iti zic
Profa, poate, nu ca ti-ar vrea tie binele, in special, dar ca pune suflet in ceea ce face, si ca atunci cand vede ca munca e in zadar, tinde sa exagereze, pana la ce s-a intamplat acum.
Oricum actiunea aceasta este una putin exagerata, si cum ai spus tu, de pe vremea comunismului.
Poate daca a-i strigao cu Tovarasa Profeasoara, s-ar simti mai bine cine stie.
Oricum, ar trebui sa vorbesti cu ea, dar sa incerci sa nu exagerezi, prin ceea ce spui, ca totusi ea va ramane profesoara ta, care iti determina nota la matematica. (stii tu, daca un profesor vrea, poate sa iti dea ceva doar pentru a-ti pune o nota mica).
Incearca sa ii sugerezi sa iti mai explice o data, cerandu-ti scuze ca nu ai inteles din prima, de cand a predat. Astfel, ii ceri sa te ajute, si un lucru normal. si firesc, ar fi sa o faca.
Succes la mate.
Nu e normal deloc!
daca sunteti mai multi care ati patit-o mergeti si faceti plangere >_
O palma nu cred ca te-a durut sa fim seriosi `, dar ce e important e sa nu`i spui nimic babei
Daca v-a continua sa loveasca si alti colegi mersi la director, ia-ti inima in dinti si spune-i. Sunt sigura ca va rezolva treaba