| TheDarkQeen13 a întrebat:

sunt in clasa a 10 a la un liceu teoretic si e foarte greu, doar cativa dintre colegi sunt de treaba iar profesorii sunt foarte severi. Am vorbit cu o fosta colega de la generala care e la un alt liceu si ne am hotarat sa ne mutam la economic, Ce parere aveti? eu tot cred ca o sa rada toti de mine ca ma mut de la un liceu bun la unul prost dar nu mai rezist sa invat atat, sunt sigura ca iau bacul si la economic. dau funda!

8 răspunsuri:
| Catalinhhh a răspuns:

Salut!
Eu sunt la un liceu economic și nu e chiar ușor, contabilitatea în special are mulți termeni delicați...
Nu înțeleg de ce zici mai prost, eu zic să te muți o să te convingi că nu e chiar așa prost cum pare acest liceu, sunt multe materii de specialitate și în ce stă baza oricărei țări și famili? În bani, în economie, cei cu funții economice și buni, gen contabili experți, analiști economici, dezvoltatori economici, administratori s.a.m.d au salarii foarte mari.
Din ce oraș ești? Dacă nu te superi...

An nou fericit!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Trebuia să te aștepți la așa ceva când ai ales profilul.
Dacă tu crezi că acolo ar fi mai bine, mută-te. Colegii tăi vor comenta 1, 2 luni și vor uita și că ați fost colegi.

| TheDarkQeen13 explică (pentru Catalinhhh):

Ceilalti au zis ca e mai prost cand le am spus de economic, din Resita sunt. Nu crezi ca e aiurea cand o sa imi fac prieten si o sa ii zic ca sunt la eco? poate ma crede mai proasta, cine stie.

| Dugalle a răspuns:

Du-te unde crezi ca iti e mai bine, serios.

Nu ar trebui sa te intereseze opinia publica in legatura cu transferul tau. Fiecare isi face rostul dupa cum poate in viata.

| denis487 a răspuns:

Eu sunt la Economic in clasa a 9-a, e destul de usor. Sunt la profilul Turism Si Alimentatie. Si sunt tot din Resita.

| TheDarkQeen13 explică (pentru denis487):

Poti sa imi dai mai multe detalii despre liceu?

| R0R0 a răspuns: