Te invata la scoala de soferi cum se schimba viteza in timpul mersului.Ea se schimba pana in dungile rosii de pe turometru.
Apesi ambreaj, bagi 1, apesi acceleratia,ridici usor ambreajul si pleci dupa loc, dupa ce ai destul viteza iei piciorul dupa ambreaj, cand acul de la turometru ajunge la liniile rosii, apesi ambreajul bagi a doua, ridici usor ambreajul si dai piciorul de pe ambreaj.Si tot asa.
Asa schimbi tu? la liniile rosii? sau il inveti pe om cum sa conduca la campionatul national de raliu?
La ce masina?
ce motorizare?
diesel? banzina?
trafic urban? extra?
mers la consum?
motor cu turbina sau aspirat?
Eu asa schimb, de fiecare data pana la prima linie rosie.Si nu merg cu 150-200 ca la raliuri.Dece nu ia-ti raspuns dvs? Raspunsul era pentru dl. Vasile.
I am raspuns.
Singur nu schimbi tu asa, aparent nici nu cred ca ai permis. Si daca ai si asa folosesti masina...
Intrebarea mea a fost mai exact la cate rotatii ar trebui sa fie schimbata viteza spre una mai superioara si cate rotatii pentru a schimba la o viteza inferioara?
Andrei199114 întreabă:
Ionut722 întreabă: