| UrsanFlorentinaalina a întrebat:

Ce rechizite trebuie pentru clasa a 9a?

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Depinde de profilul la care esti si de cerintele fiecarui profesor in parte!
Fiecare liceu si fiecare profesor de liceu este diferit!

| dullcat a răspuns:

Buna.Aceleasi rechizite obisnuite, ca si pana acum.Plus, sa stii ca nu e nevoie sa cumperi la fiecare inceput de an pixuri colorate, markere si toate cele, mai ales daca inca ai din ceilalti ani.La liceu e mai putin copilaresc, de obicei lumea isi aduce un penar mic, nu toata colectia de acasa.laughing Succes in noul an.

| UrsanFlorentinaalina explică (pentru dullcat):

Faza e ca am făcut pauza un an și nu mai știu nimic, ma gândeam la o listă de rechizite, nu știu nici măcar ce materii o sa am având în vedere ca sunt pe profilul de mecanica?

| dullcat a răspuns (pentru UrsanFlorentinaalina):

Iti cumperi pe masura ce trec primele saptamani si va spun profesorii ce sa aveti.Nu scrie nicaieri ca trebuie sa-ti cumperi tot acum.Pentru ce sa faci lista daca nu stii orarul?

| Fatamuntilor a răspuns:

E important sa ai strictul necesar.2-3 caiete(romana, mate...)prima zi! probabil vei lista cu regizitele necesare, alaturi de orar.

| PedoBarbie a răspuns:

Desigur interesează te acolo după ce se face septembrie lol?
Diferă nu numai că e a 9-a față de a 8-a și celelalte ca ce profil ai la liceu sau care sunt materiile.
Succes!

| StoicAnalysis a răspuns:

Eu la liceu mergeam doar cu cate un caiet studentesc la fiecare materie, 2-3 pixuri si 2-3 creioane. Daca faci fizica si matematica, o sa-ti trebuiasca si un set de geometrie. In rest, nimic.

| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Rechizitele se pot cumpăra și pe parcurs, ia-ți câteva pixuri și caiete pentru început.

| Sistemulxxl a răspuns:

Nu ai nevoie de multe. Ia un caiet si un pix si gata. Daca ai chef iti poti lua notite sau poti face avioane in clasa, boss.

| UrsanFlorentinaalina explică: