| xSLXWxBAW2x a întrebat:

Dacă am încercat să-i sparg contul unui influencer canadian, care promovează/glorifică slăbitul și imaginile corporale nerealiste, i-am aflat o parte din numărul de telefon, se poate considera tentativă de furt cibernetic?

Aș dori să mă revanșez pe acesta, fiindcă din cauza videoclipurilor lui am dezvoltat probleme de alimentație și de imagine de sine, deja mă confrunt cu problemele astea de o lună, iar de la unele alimente mi s-a tăiat pofta de tot și nu le mai consum...Sunt elevă la liceul de informatică din oraș, iar un coleg de clasă m-a învățat cum să-mi setez adresa IP în Ucraina. Deși am raportat influencerul, acesta postează în continuare.

Vreau să mă tai din nou pe mâini din cauza colegilor, ei sunt o sursă constantă de stres pentru mine. Am o colegă care stă în bancă cu mine și care urmează stilul de viață al unui influencer din cauza căruia am ajuns cu probleme de alimentație și de imagine de sine, iar ieri l-am raportat pe Instagram și YouTube.

La fel ca și acel influencer, trei sferturi din clasa mea se plânge constant de "durere", după celebrul mesaj pe care persoana online îl lasă la finalul videoclipurilor: "I'm in pain" sau "Sorry, it was painful for me".

De asemenea, acei colegi, la fel ca și influencerul, merg la sală, dar eu nu pot face asta din cauza faptului că sunt la Centrul de Excelență și fac meditații la franceză (eu nu mai rezist mental cu meditațiile, la excelență e chiar ok), iar mama nu e de acord ca eu să fac orice este legat de sport!

În vară am participat la jocul "Eat and Cut" și am realizat că durerea mă face să mă simt mai bine...

Prietenele și crush-ul meu lipsesc de la liceu și sunt într-o singurătate absolută...

Mă simt ca în filmele SF, printre ultimii oameni vii într-o apocalipsă zombie.