Pers care a rasp inaintea mea are dreptate, si eu sunt studenta la jur, anul2 si in primul an trebuie sa ne inscriem la niste cursuri pedagogice, care nu mai tin minte cat tineau k nu m-a interesat treaba, dar stii ca trebuie sa platesti pentru ele chiar daca le faci in cadrul universitatii tale, l mine de ex practik sa ii zic asa, dp aceste cursuri se facea in liceele gheorghe lazar, neculce....asta pentru cei din bucuresti..aqm nu stiu ce sfat sa iti dau, daca te-ar incanta o meserie in inv, mergi inainte, dar cred ca trebuia sa te interesezi inainte la u l fac.bafta!
Eu sunt clasa aXIIa si intentionez sa dau la Jurnalism. Tie, cum ti se pare facultatea? Ce faci practic la Jurnalism?