| Florescu23012000 a întrebat:

E o persoana care ma tot ameninta. M-am gandit sa merg la politie sa depun o plangere impotriva acestei persoane. Cum trebuie sa procedez? De ce dovezi am nevoie? Mentionez ca am doar 14 ani.

7 răspunsuri:
| TwilightAliceCullen a răspuns:

Eu zic sa ceri ajutorul parintilor tai! Este o situatie grava.

Răspuns utilizator avertizat
| RobertFHC a răspuns:

Te duci frumos la politie, depui o plangere, iar dupa politia o sa-l aiba in vizor, bineinteles ca parintii tai vor afla de la politie ca esti amenintat.
Daca te ameninta la telefon, e perfect, deoarece discutiile telefonice se inregistreaza sau mai usor il pui pe speaker la telefon si-l inregistrezi tu sau stai langa un politist.
Nu e mare chestie, dar daca vrei sa afle si parintii tai. atunci ar fi o problema.

Sper ca te-am ajutat.

| Florescu23012000 explică (pentru RobertFHC):

De ce ar fi o problema daca vreau sa afle parintii mei?

| Mihai_Antonio_1990 a răspuns:

Cel mai bine e sa anunti parintii si daca e foarte grav anunti politia dar o sa iti ceara probe, si o sa fie nevoiti sa te urmareasca un flagrant daca este foarte grav actioneaza cat mai repede... se poate ajunge si la altceva...

| RobertFHC a răspuns (pentru Florescu23012000):

Eu prefer sa-mi rezolv problemele cu propriile mele maini, nu sa depind de altii, dar daca tu te intelegi bine cu ai tai, poti sa le spui, dar probabil o sa te pedepseasca, n-o sa te mai lase sa iesi din casa si o sa-ti tina morala "nu mai iesii, ca poate te prinde ala care te-a amenintat", nu mi s-a intamplat, dar probabil asa o sa-ti faca.

| 116111 TelefonulCopilului a răspuns:

Buna,

Hai sa stam de vorba. Vrem sa te ajutam sa-ti fie mai bine.
Asociatia Telefonul Copilului poate fi partenerul tau de discutii sau poate fi prietenul tau atunci cand te confrunti cu o problema. Confidentialitatea este cuvantul cheie in relatia ta cu serviciul Telefonul Copilului, oferit de organizatia noastra.
Apelul catre 116 111 este gratuit din retelele Romtelecom si Cosmote, de luni pana duminica, in intervalul orar 08.00 – 00.00. Mai multe poti afla si la: http://www.telefonulcopilului.ro/intrebari-frecvente
Pentru ca problemele cu care te confrunti reprezinta subiecte delicate si te-ai putea simti in largul tau mai degraba in mediul online, te indrumam sa ne transmiti mesajul tau la telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro

Asteptam sa te ajutam!