anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei am nevoie de cateva sfaturi utile si nu vreau raspunsuri la misto! Vorbesc cu un baiat de 6 luni stam impreuna cam de 4 luni el lucreaza iar eu sunt inca eleva ultimul an...toata vara a fost ok,am fost la mare impreuna si am facut si foarte excursii, dar de cand am inceput scoala s-a schimbat radical nu mai e la fel de cald cu mine si nici la fel de afectuos.eu ii stiu programul de la munca si stiu si ora exacta la care trebuie sa fie acasa...dar simt ca ma minte cu ceva aseara a venit foarte tarziu acasa si mi-a spus ca a trebuit sa tracteze pe cineva, iar acum imi spune ca i-a plecat un coleg de la munca si ca trebuie sa mai duca pe cineva acasa si ca o sa vina foarte tarziu.Nu stiu ce sa fac sa-l cred sau astea sunt doar scuze!

5 răspunsuri:
| anamarianiculae a răspuns:

Un sfat ar fi sa il urmaresti si atunci afli adevarul.P.S:fi vigilenta (ai grija sa nu te vada)!
Sau poti vorbi cu cei cu care lucreaza fara ca acesta sa stie!

| iepurascufundita a răspuns (pentru anamarianiculae):

Nu am cum sa-l urmaresc el pleca la munca dupa ce ies eu de la ore si nu pot ajunge in zona in care lucreaza, iar prietenii cu, care lucreaza nu cred ca l-ar da in gat asta stiu sigur

| anamarianiculae a răspuns (pentru iepurascufundita):

Ei bine am vrut sa te ajut

| Adry05 a răspuns:

Buna!
Incearca sa iei legatura cu anumite persoane care ti-ar putea confirma povestea lui. Daca nu ai cum, atunci urmareste-i miscarile si daca mai mereu a inceput sa aiba treaba, nu-ti mai araa deloc interes nici cand va vedeti, cauta motiv de cearta sau din contra e foarte indiferent ar putea fi semne ca si-a gasit pe altcineva. Ai putea de asemenea sa-i verifici telefonul pe neasteptate ca sa vezi cu cine converseaza si in ce mod.

| Irina31 a răspuns: