anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Hei am nevoie de cateva sfaturi utile si nu vreau raspunsuri la misto! Vorbesc cu un baiat de 6 luni stam impreuna cam de 4 luni el lucreaza iar eu sunt inca eleva ultimul an...toata vara a fost ok,am fost la mare impreuna si am facut si foarte excursii, dar de cand am inceput scoala s-a schimbat radical nu mai e la fel de cald cu mine si nici la fel de afectuos.eu ii stiu programul de la munca si stiu si ora exacta la care trebuie sa fie acasa...dar simt ca ma minte cu ceva aseara a venit foarte tarziu acasa si mi-a spus ca a trebuit sa tracteze pe cineva, iar acum imi spune ca i-a plecat un coleg de la munca si ca trebuie sa mai duca pe cineva acasa si ca o sa vina foarte tarziu.Nu stiu ce sa fac sa-l cred sau astea sunt doar scuze!

5 răspunsuri:
| anamarianiculae a răspuns:

Un sfat ar fi sa il urmaresti si atunci afli adevarul.P.S:fi vigilenta (ai grija sa nu te vada)!
Sau poti vorbi cu cei cu care lucreaza fara ca acesta sa stie!

| iepurascufundita a răspuns (pentru anamarianiculae):

Nu am cum sa-l urmaresc el pleca la munca dupa ce ies eu de la ore si nu pot ajunge in zona in care lucreaza, iar prietenii cu, care lucreaza nu cred ca l-ar da in gat asta stiu sigur

| anamarianiculae a răspuns (pentru iepurascufundita):

Ei bine am vrut sa te ajut

| Adry05 a răspuns:

Buna!
Incearca sa iei legatura cu anumite persoane care ti-ar putea confirma povestea lui. Daca nu ai cum, atunci urmareste-i miscarile si daca mai mereu a inceput sa aiba treaba, nu-ti mai araa deloc interes nici cand va vedeti, cauta motiv de cearta sau din contra e foarte indiferent ar putea fi semne ca si-a gasit pe altcineva. Ai putea de asemenea sa-i verifici telefonul pe neasteptate ca sa vezi cu cine converseaza si in ce mod.

| Irina31 a răspuns:

Ai putea sa fii sincera cu el si sa ii spui ce simti si de ce te temi si sa il rogi sa fie sincer cu tine... nu ramane in viata cuiva daca prezenta ta nu mai e dorita... Fii sincera cu el si spune-i ca daca doreste pe altcineva te retragi din viata lui, iar daca te vrea pe tine, sa nu te insele nici sa nu iti dea motive sa crezi asta. Sa fie cu coloana vertebrala - mi se pare ipocrizie sa inseli pe cineva cand esti cu altcineva - macar sa aiba demnitatea si taria de caracter sa spuna ca vrea pe altcineva, sa se desparta si abia apoi sa fie cu acea persoana. Sugereaza-i sa fie un astfel de barbat si daca isi gaseste pe altcineva sa aiba taria de caracter sa iti spuna si sa nu fie ipocrit. Daca il urmaresti si nu te inseala, cred ca se va simti foarte ranit. Mai bine fii sincera cu el - ce te costa? Macar afli adevarul mai repede si nu te mai framanti in interior.