| FaithGaga a întrebat:

Parintii mei sunt super protectori! Mai ales mama, care, pana in clasa a 6-a, nu ma lasa sa ma duc singur la scoala, chiar daca stau la 2 minute distanta. De curand colega mea de banca si prietena cea mai buna m-a invitat la o piesa de teatru, dar mami nu a inteles ca ma simt jenat ca vine si ea si si-a cumprat bilet pe scaunul de langa noi! Nu mai suport! Nu ma lasa sa ma duc niciunde fara ea si incontinuu spune ca atata timp cat sunt minor, ea are grija de mine. Prietenii ma cheama in diverse locuri dar nu pot sa ma duc din cauza mamei mele care vine peste tot cu mine. De-abia daca vrea sa ma lase in excursia de final de clasa pentru ca ea crede ca se pot intampla nenorociri, cum sunt cele de la televizor...
Ce sa fac? sad

4 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ar trebui sa iei legatura cu un psiholog, online macar si sa ia parte la conversatie si mama ta, nu e tocmai normal de aceea parintii tai trebuie sa inteleaga cum te afecteaza asta pe tine.

| Genessis a răspuns:

Intr-un fel este de apreciat, in alt fel-stresant.Adica eu te sfatuiesc sa le spui ce simti, intr-un fel cat se poate de calm si intelegator.Incearca sa ii faci sa inteleaga ca esti destul de mare incat sa iti porti singur de grija, ca le multumesti pentru iubirea si atentia lor, insa sunt un pic prea protectivi si ca te simti inferior si putin stanjenit in fata celorlalti copii.Nenorocirile se intampla fiindca asa ti-e scris, nu neaparat intr-o excursie sau mai stiu eu oriunde altundeva.Asta este realitatea, asta este lumea in care traim, nu avem ce sa facem. Sper ca te-am ajutat cumva si iti urez multa bafta!

| AyliN98 a răspuns:

Cred ca ar trebui sa vorbesti cu mama ta si sa ii spui ca ai nevoie de libertate si ca nu ti se va intampla nimic daca iesi in oras cu prietenii! Daca vorbesti serios cu ea si ajungi seara la ora stabilata de ea acasa sau o suni cred ca va inceta sa te cocoloseasca. Mult succes!

| adri55 a răspuns: