| Ctynnaa a întrebat:

Pentru ca am dubiile mele. Sunt studenta. De curand, am cunoscut un nou profesor. Cum intra, nu isi mai ia ochii de la mine, tot discursul si-l tine 90% din timp cu ochii la mine, cand ridicam mana sa raspundem, nu conteaza ca mai sunt inca 15 cu mana sus, ma pune pe mine prima. Cand ceilalti il intreaba ceva, raspunde si atat, pe mine, la urma, mereu ma intreaba: "dar tu, ce parere ai?". Rade la ceea ce spun. Intr-o zi, cand nu am fost, s-a intamplat sa intarzie o colega si cand a intrat respectiva, s-a crizat in ultimul hal, desi s-a intors incantat spre usa (povesteau colegii), desi niciodata nu l-am vazut sa ridice tonul laughing. Intr-o zi, mergeam prin oras si am vazut ca vine din fata, intre timp a sunat telefonul, am raspuns si uitasem pret de o secunda ca era in zona, cand mi-am amintit m-am intors in directia dumnealui, si am vazut ca privea insistent... Va rog, ce inseamna asta? Ca o iau razna. Ziceti-mi ca este totul in mintea mea laughing)

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Te asigur ca NU am fost eu protagonistul, ci una dintre colegele mele de facultate. Daca este "liber" ar fi chiar o greseala sa nu profiti de situatie. Dar daca este casatorit atunci totul se reduce la convingerile tale etice si morale de a accepta sau nu o aventura cu o anumita durata. Insa daca ar fi casatorit probabil ca nu si-ar manifesta simpatia/atractia fata de tine intr-un mod atat de evident si de fata cu toti colegii de an.

10 răspunsuri:
| ℛąin a răspuns:

Se pare că e interesat de tine.

| T0T a răspuns:

Casă de piatră.

| corbulalbrosu a răspuns:

Nu ar fi ceva deosebit sau iesit din comun, precum nici prima idila, relatie dintre o studenta si un profesor. Nu ai precizat varsta admiratorului tau deoarece ar putea fi singura/posibila piedica cu adevarat serioasa in cazul unei eventuale relatii. happy

Răspuns utilizator avertizat
| Ctynnaa explică (pentru corbulalbrosu):