anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, stiu ca o sa sune ciudat ce va urma, dar simt ca nu mai rezist. Deci, am o mica (mare) problema, m.am atasat emotional de vocea din capul meu, am fost la 2 psihiatrii, unul din ei nu mi-a zis ce am si a vrut sa imi dea pastile (refuz pastilele, nu vreau sa devin dependent), iar celalalt a fortat.o pe mam sa ma interneze la psihiatrie, am fisa de internare, dar si de externare pentru ca am facut crize psihotice cum am ajuns in saloane si mi.am rugat mama sa ma scoata de acolo. Acea psihiatra a spus ca am depresie severa cu stari psihotice acute parca, nu stau bine cu memoria. De depresie am suferit, dar acum tind sa cred ca am tulburare bipolara cu psihotic, dar nu sunt medic sa ma afirm si am o doza de curiozitate in a afla ce am, numai ca am dezvoltat o intensa frica de socialzare, medici si vanzatori (nu stiu de ce, dar nu pot sa vorbes cu ei). E destul de grav avand in vedere ca innebunesc pe zi ce trece si ma consum pe prietenii mei depresivi incercand sa.i scot din starea in care am fost eu acum cativa ani. In fine, m.am gandid sa merg o saptamana intr.un loc izolat sa-mi adun gandurile, ma gandeam la o cabana la munte, dar nu am acea cabana happy. In fine, in afara de halucinatiile pe care le am cand intru in psihoza, mai am si o voce permanent in cap o am de dinainte sa fiu depresiva, cam de pe la 10 ani, incepuse cu un inocent,,e prieten imaginar, v.a trece", dar e real pentru mine si spun asta pentru ca prietenii mei spun ca,, nu e real, e doar in capul meu", este doar in capul meu, dar este real. Problema aici este ca ne certam, am dezvoltat o scarba fata de fiinta umana de cand a aparut (si sunt total constient ca apelez la oameni), nu pot iubi (stiu, suna ciudat, dar n.am pic de sintimente fata de nimeni, in afara de vocea din capul meu), iar faptul ca nu pot iubi ii afecteaza pe cei din jurul meu, ma acuza cum ca ii ranesc si ajung, iar, la ganduri suicidale. Deci, vreau sa aud niste sfaturi, va rog.