Nu e bine absolut deloc, iti dai seama ca gasca aceea are asa note din cauza asta,"pupincuriste" le-as zice eu, cu interese, iar acel om e total imoral.Una e sa te intelegi bine..alta e ce face el, oricum, asa e in ziua de azi, trebuie sa te obisnuiesti pentru ca nimic nu se va schimba..trist nu? Vai si amar.
Am mai vazut relatii intre un profesor si o eleva dar din moment ce profesorul respectiv are familie si copii nu mi se pare normal. In primul rand nu e etic o astfel de relatie, mai are si obligatii fata de familie. Este imoral.
In niciun caz nu e normal. Mai sunt si profesori din astia libidinosi trecuti de 50 ani dar nu imi imaginez ce e in capul acestor fete sa ii raspunda la avansuri...
Si la mine in facultate erau profesori de +50 ani necasatoriti care se mai uitau dupa studente dar nu am vazut niciodata nimic mai mult decat o privire. De curiozitate, e facultate privata?
Salutare! Din punctul meu de vedere, ce face acel om este perversiune.Comportamentul fetelor mi se pare normal, mai ales daca el nu reactineaza. Poate sunt mai impulsive, fata de tine, si nu cred neaparat ca e un lucru rau...le plac.In ziua de astazi in dragoste si in razboi, totul e permis.Fiecare lupta pentru el, nimeni nu mai e altruis, si cateodata e bine ca suntem egoisti.Fiecare pentru el, pentru placerea si satisfactia lui.Nu mai e interesat nimeni de moralitate, crede-ma! S-au dus acele timpuri. Funda?
Atunci e grav, poate sa fie și dat afara dacă asta ajunge la urechile rectorului.
Totuși nu te sfătuiesc sa te bagi pentru ca dacă faci o sesizare numele tău va apărea acolo și nu știi dacă va fi dat afara sau nu
E mafie in unele universități.
Da, am mai auzit cazuri d-astea cu lingai spre profesori,, iar profesorii sa ii ia in vizorul bun si sa-i treaca examene si multe altele. Cei mai slabi se dau bine cu profesorii stiind ca nu au nicio sansa sa treaca fara.