anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Unde as putea gasi persone mai interesane, si oamenii de la care am ce sa invat.Am 16 ani si sunt intr-un liceu de cocalari, eu sunt mai educat pentru ca parintii mei sunt profesori. Unde as putea gasi fete sau baieti cu care as putea sa ma inteleg mai bine?
P.S : sunt o persoana introvertita, adica imi place sa ma uit la mine sa si ma dezvolt cat mai mult, stiu sa port o discutie matura si serioasa dar stiu si sa rad la o gluma, ideea e ca nu gasesc persone de genul asta mai ok ca temperament.

12 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

Alt liceu nu este pe acolo?
Parintii profesori te pot indruma mult mai bine decat noi cei de-aici.
Si ar fi bine sa spui si despre ce localitate vorbesti, poate cei de acolo te pot ajuta cu idei.

| DarthRevan a răspuns (pentru SkyPilot):

Sibiu, am intrat cu nota 80, 6 profil turism si alimentatie

Mutare in alt liceu nu are nici un rost, pentru ca e aproape de casa, stau in centru la 5 minute de liceu si ma simt bine am note bune si e ok, dar colegii sunt naspa. Asta e generatia mea si nu am ce sa le fac, fiecare face ce vrea, dar eu vreau macar o prietena sau un prieten bun sa am cu care pot vorbi de mai multe subiecte.

| SkyPilot a răspuns (pentru DarthRevan):

Bazeaza-te pe pasiunile tale si adera la grupuri pe baza lor. Poate acolo iti gasesti oamenii pe care ii vrei. Spre exemplu in liceu eu jucam bridge, ma lipisem la un club de turism pe langa o casa de cultura, ma lipisem la un club de alpinism, aveam amici in domeniul pe care mi l-am ales (matematica). Din fiecare imi facusem 3-4 prieteni. Adapteaza si tu la situatia ta.

Mersi

| SkyPilot a răspuns (pentru DarthRevan):

Pentru putin. Te-as sfatui sa schimbi liceul, oricat de neconvenabil ti se pare. Eu am absolvit unul din liceele serioase din Bucuresti si am vazut diferenta.