| adytza02 a întrebat:

Va multumesc ca cititi povestea si pentru orice sfat imi dati. Lucrez ca sofer pe autobuz iar o luna am fost pe alta ruta, am cunoscut-o pe Andreea. Vorbeam cu ea iar in timpul asta, am intrebat-o daca are Instagramul unei fete,Diana si a zis ca nu il are. Cand am revenit pe ruta mea,m-a sunat si zicea daca mai vin pe ruta aia,sa vorbesc cu patronul ca imi place mai mult cursa aia. Joi din prostia mea, m-am certat urat cu ea, jigniri si m-a blocat. Luni m-a deblocat si ca o coincidenta se uita prima la story si inainte de cearta si dupa; iar azi a dat mesaj cu instagramul Dianei, asa din senin, am intrebat-o daca vrea sa vorbim, a zis sa fac cum vreau.Deci,ma place? Ce sa vorbesc cu ea, cum sa abordez? De ce nu m-a lasat blocat?

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

Dacă vrei să fii cu ea ar trebui să îi spui, să vorbești cu ea.

11 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Si cartea se numeste Te astept in statie sa-ti fac o fe*atie.
Siropoasa treaba, tu intrebi o fata care te place de o alta fata dandu-i de inteles ca pe aia o placi?
Normal ca te place andreea, dar e curioasa ce vrei de la Diana.

| devilshelp a răspuns:

Chestia cu story-ul nu e un indicator foarte bun pentru ca si eu spre exemplu sunt deseori prima care vede story-urile celorlalti cand ma plictisesc si stau pe Insta sau dau refresh de mai multe ori ca nu am ce sa fac. dar da, probabil te place si din cauza asta nu te-a lasat blocat. vorbesti cu ea despre lucrurile despre care vorbeati si inainte. daca o placi si tu poti sa o inviti la o intalnire sa vezi ce iese

| Andreeush a răspuns:

Până la urmă de cine îți place?
De Andreea sau Diana?

| adytza02 explică (pentru Andreeush):

Stiu ca e o prostie dar ziceam sa vorbesc cu amandoua si sa vad care din ele ma placelaughing. Cu Andreea as vrea sa am o relatie dar am intrebat-o si sa obtin Insta Dianei dar si sa vad daca e geloasa, am gresit dar ce sa fac acum

| adytza02 explică (pentru Simpatic):