| Mosotti a întrebat:

Am si eu o problema, am card Visa asociat la google play, de la un timp nu merge sa mai cumpar.

Inainte apasam, si se rezolva.

Dupa aia ba aparea ca "pentru securitatea dvs aprobati tranzactia cu etoken, si apoi reveniti la comerciant si apasati finalizati tranzactia".

Ma duc, confirm, revin apas finalizare, si da eroare "cardul nu a putut fi confirmat de banca ta".

Alta data a dat eroarea asta fara sa mai trebuie sa confirm.
Ieri pentru 30 min a mers si am cumparat ceva de 7 lei o harta de pe google play.
Dar inainte si dupa ieri nu mai merge.
Se schimba si mesajele de eroare, alta data apare tranzactie refuzata, scrie in romana, cand apesi sa cumperi.

Am sunat de 5 ori la suport card si aia zic ca nu e de la banca, cardul mere ok, merge sa fac plati online la telefon, lumina, la magazine, asta e corect.

Google a dat mesaj ca erorile sunt date ca banca refuza confirmarea cardului.
Banca zice ca aia vb prostii, ca nu apare nici o incercare de tranzactie la banca.

Mi s-a zis sa incerc sa sterg datele cardului la google si sa le rebag.
Supriza, le bag, si cand dau save zice:

"Your request failed. Use a different payment method, or contact your bank. Learn more [OR-CCSEH-22]"
Adica nu ma lasa nici datele sa le bag desi is corecte.

Ce parere aveti?

Banca zice ca e de la google, google ca de la banca.

Care are dreptate? Banca sau google?

11 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

La ce banca esti?

| RAY a răspuns:

în ceea ce privește erorile or-ccseh-22, luați în considerare verificarea cel puțin următoarele:

- verificați profilul de plăți pentru orice notificări -- în colțul din dreapta sus:
https://myaccount.google.com/payments-and-subscriptions
remediați toate problemele conexe pe care Google le-a indicat.

- detaliile cardului nu se potrivesc cu cardul -- reintroduceți detaliile cardului.

- detaliile cardului nu se potrivesc cu locul în care utilizatorul se află în prezent fizic;
asigurați-vă că contul bancar se află în aceeași țară; nu utilizați un vpn sau similar.

- asigurați-vă că este utilizat un laptop sau un desktop securizat -- nu utilizați un telefon sau o tabletă;

- cardul nu a fost verificat în profilul de plăți din contul google.

- banca blochează google-ads -- contactați banca.

în caz contrar, de obicei cardul nu poate fi folosit pentru google-ads -- încercați un alt card;

în caz contrar, cel mai probabil curs este să contactați Google.

https://support.google.com/......r-ccseh-22

| Mosotti explică (pentru RAY):

BCR

| RAY a răspuns (pentru Mosotti):

Ceea mai tâmpită banca ever

| Mosotti explică (pentru RAY):

Mersi, o sa vad.

| Mosotti explică (pentru RAY):

Pana acum nu am avut probleme cu banca, dar ei se jura ca nu e de la ei ci de la google.

| RAY a răspuns (pentru Mosotti):

Doar stii cazul meu cu google, dar in principiu bcr e praf

| Mosotti explică (pentru RAY):

Mda, stiu cazul tau, ce sa zic, aia e.

| RAY a răspuns (pentru Mosotti):

Macar ai incercat ce era in video?

| Mosotti explică (pentru RAY):

Da, nu merge.