Nu exista funcția aceea. Pune pe deschidere cont curent și când vei merge vei explica că nu ai găsit opțiunea aceea cu token. Nu va fi nici o problemă. Ti-l activează dacă alegi opțiunea asta. Sau mai există varianta să suni la ei, și să le spui cum vrei programarea. Ei ți o vor face. Sau poate exista posibilitatea de al activa tu, iar ei să te ajute. Poți încerca și varianta asta.
Te duci luni la BCR si îi intrebi acum numai este cu programare online numai suntem in stare de alertă sau de urgenta, bancile lucreaza cu clientii din birou, deci mergi la ei cu buletinul luni dimineata si te ajută ei.
Din contră. La BCR la astfel de probleme trebuie programare. Nu contează că nu mai suntem în starea de alertă sau urgență. Nu îl primesc dacă nu are programare. Aceste probleme, de activare e-token, sau deschidere cont etc se fac doar cu programare. Dacă merge cum zici tu luni dimineață îl va trimite acasă deoarece nu are programare. Știu lucrurile astea deoarece am cont la BCR și așa stau lucrurile și acum.
Deoarece "CristidinBucurești" îmi ignoră răspunsurile, motivul nu îl știu o să pun răspunsul pentru el aici.
Nu ai pentru ce. O să rezolvi. De obicei la BCR nu prea poți merge direct la sediu cu astfel de probleme doar pe bază de programare. Cel mai bine ar fi să suni și să vezi ce îți zic cei de acolo. Poate te pot ajuta fără sa fii nevoit să mergi la sediu.
mihaelabr întreabă: