In ziua respectivă toate tranzacțiile vor eșua.
Incerci peste 24 de ore sa l folosesti, daca nu merge ceea ce ar trebui, suni la BT si te indruma ei ce sa faci.
Bafta,
Probabil ca ti-au blocat cardul, banuind ca este folosit de altcineva.
Mergi la o unitatea bancara a bancii Transilvania si vezi exact despre ce este vorba, explici ce-ai facut si soliciti deblocarea.
Mergi luni la o banca BT si le explici stuatia.
Si renunta la comenzile online daca nu te pricepi la asa ceva.
Mergi la banca ta si fetele de la ghiseu iti pot schimba parola sau pinul cardului.
In orice caz, NICIODATA, nici o comanda online nu-ti poate cere Parola sau codul PIN, acelea sunt stiute numai de tine, niciodata date nimanui.
Tu confunzi cerintele de pe site-urile straine, unde ti se cere codul de 3 cifre, de pe spatele cardului, cu codul PIn, dar NICIODATA nu-ti se va cere parola sau PINUL tau.
Nu este vorba nici de pin nici de cel de pe spate, ci despre o parolă unica pe care o poti utiliza 90 de zile pentru aprobarea comenzilor online.
Nu e vorba că nu mă pricep. Am comandat de multe ori online, însă nu am știut că parola unica expira după 90 de zile. Mulțumesc pentru răspuns